نمايشگاه صنعت برق، آب و تاسيسات آب و فاضلاب گلستان برگزار مي شود

نخستين نمايشگاه تخصصي صنعت برق، آب و تاسيسات آب و فاضلاب استان گلستان روزهاي 2 تا 5 مهرماه سال جاري در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي گرگان برگزار مي شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  اين نمايشگاه با همکاري استانداري و سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزي استان گلستان و کنسولگري قزاقستان در گرگان با حمايت وزارت نيرو و با حضور شرکت هاي توانمند خصوصي و دولتي در صنعت برق، آب و تاسيسات آب و فاضلاب برگزار خواهد شد.

برگزاري دو پانل تخصصي و علمي و نشست هاي تخصصي با حضور مديران دولتي و فعالان بخش خصوصي از برنامه هاي حاشيه اي اين نمايشگاه چهار روزه عنوان شده است.

همچنين مقام هايي از کشور قزاقستان در حوزه هاي مرتبط با موضوع نمايشگاه جهت بازديد و برگزاري نشست مشترک با شرکت هاي ايراني و تعامل دوطرفه در حوزه آب و برق براي حضور در اين نمايشگاه دعوت شده اند.

اين نمايشگاه با توجه به سياست هاي کلان وزارت نيرو در جهت بسط و توسعه زيرساخت هاي استاني و منطقه اي به منظور تامين و توزيع نيروي برق و نيز تامين و توزيع آب بويژه در بخش کشاورزي و اهميت صدور خدمات فني و مهندسي اين بخش به حوزه کشورهاي cis ازجمله قزاقستان با محوريت استان گلستان به عنوان استان منتخب نمايشگاه آب و برق شمال کشور ترتيب خواهد يافت.

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment