نظارت بر اجرای طرح افزایش کارایی موتورخانه ها

به گزارش تاسیسات نیوز، شناسایی و ارزیابی کیفی شرکتهای ناظر بازرسی صحه گذاری طرح افزایش کارایی موتورخانه های موجود در کشور از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به صورت الکترونیکی انجام می شود.

شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به‌نمایندگی از وزارت نفت، براساس ماده١٢ قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور در سال ١٣٩٤ و بر اساس مصوبه شورای اقتصاد در نظر دارد برای نظارت بر اجرای «طرح افزایش کارایی در ٦٠٠ هزار موتورخانه موجود در کشور» نسبت به شناسایی شرکتهای ناظر بازرسی صحه گذاری واجد شرایط این طرح از طریق ثبت نام الکترونیکی اقدام کند.

در این طرح که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و عمومی در تعداد ٥٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهای مسکونی و ١٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهای تجاری، اداری و عمومی کشور و به منظور کاهش مصرف گاز طبیعی اجرا می شود از خدمات شرکتهای ناظر واجد شرایط در صحه گذاری مراحل اجرای کار از جمله راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی بهره برداری خواهد شد.

متقاضیان این طرح حداقل باید دارای گواهینامه تأیید صلاحیت خدمات مشاوره در رشته تاسیسات برق و مکانیک یا بازرسی فنی یا رشته بهینه سازی انرژی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سوابق کاری مرتبط با این فراخوان باشند.

اشخاص حقوقی که دارای شرایط اولیه هستند و توانایی و آمادگی شرکت در فراخوان را دارند، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نشانی www.ifco.ir یا آدرس الکترونیکی به نشانی www.behsama.ir مراجعه کرده و فرمهای خوداظهاری مرتبط را تکمیل و به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند؛ ارسال مدارک به صورت کتبی در این فراخوان، ملاک ارزیابی نخواهد بود.

متقاضیان می توانند در صورت لزوم با شماره تلفن های ٦-٨٨٦٠٤٧٦٠ (داخلی ٣٠٥٣ یا ٣٢٠٤) تماس حاصل کنند.
اطلاعات تکمیلی، حداکثر ظرف یک روزکاری پس از انتشار این آگهی، در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت قرارداده خواهد شد.

گفتنی است، این فراخوان تنها برای ارزیابی کیفی مشاوران واجد شرایط است و هیچ تعهدی برای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ایجاد نمی کند و حداقل امتیاز قابل قبول در مرحله ارزیابی ٦٠ بوده و کسب امتیاز حداقل و قبولی شرکت به منزله تأیید نهایی نبوده و تأیید نهایی منوط به گذراندن دوره های تخصصی کارشناسان آن شرکت با عناوین اعلامی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتمزایدهمناقصهموتورخانه
Comments (0)
Add Comment