نشريه الکترونيکی نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، اولين نشريه الکترونيکي در بين سازمانهاي نظام مهندسي، پنجم دي ماه ۱۳۹۶ شروع به کار کرد.


نشريه الکترونيکي فن و هنر، اولين نشريه الکترونيکي در بين سازمانهاي نظام مهندسي، پنجم دي ماه 1396 شروع به کار کرد.


به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان: نشريه الکترونيکي فن وهنر، اولين نشريه الکترونيکي در بين سازمانهاي نظام مهندسي ساختمانها، پنجم دي ماه 1396 به مناسبت روز ايمني و مقابله با بلاياي طبيعي شروع به کار کرد.


مهندس عبدالرضا قاسميان لنگرودي ، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان در گفتگو با روابط عمومي اين سازمان گفت به دليل استقبال اعضاي سازمان از نشريه فني تخصصي فن و هنر و با توجه به سرعت بالاي نشر اطلاعات در عصر حاضر لزوم نشريه الکترونيکي بيش از پيش به چشم مي خورد و همين مسئله هيات مديره سازمان را بر اين تصميم استوار ساخت تا نسبت به راه اندازي نشريه الکترونيکي برنامه ريزي شود.


وي افزود اولين بولتن داخلي سازمان نظام مهندسي گيلان به نام « گزارش »، مرداد ماه 1370، از سوي روابط عمومي نظام مهندسي استان گيلان، در هشت صفحه تهيه و بين اعضاء توزيع شد.


اين شماره محتوي شرح مفصلي از جلسات اولين سمينار نظام مهندسي کشور در اصفهان و پيام رييس جمهور خطاب به جامعه مهندسي کشور بود.


مهندس قاسميان با اشاره به اينکه خبرنامه «گزارش» تنها منبع نخستين روزهاي تشکيل نظام مهندسي در گيلان، از بعد از انتشار شماره 12و 13، در اسفند ماه 1375، متوقف و خبرنامه داخلي سازمان از اسفند 1376 با شماره يک سال اول منتشر کرده است، اضافه کرد بعد از همين شماره به بعد، مسئوليت تهيه خبرنامه «گزارش» به سردبير جديد نشريه، سپرده شد.


خبرنامه «گزارش» با انتشار شماره 23 مسلسل، (دوره جديد – سال چهارم – بهار 1379)، براي هميشه تعطيل و به‏ جاي آن فصل نامه «فن و هنر» با کسب مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، به عنوان نشريه رسمي سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، تحت شماره مسلسل 24 منتشر شد که تا اين تاريخ کماکان ادامه دارد.


وي تشريح کرد شماره هاي اول حاوي گزارشي از فعاليتهاي سازمان نوپاي نظام مهندسي گيلان، در 12 صفحه بود که تعداد اعضاي سازمان در آن زمان به حدود 1000 نفر مي رسيد.


هم اکنون سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان حدود 22 هزار عضو در هفت رشته دارد و آخرين شماره نشريه که در بهار امسال منتشر شد با 5000 تيراژ بود.


رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان ضمن اشاره به نشر دومين شماره نشريه الکترونيکي فن و هنر در پنجم بهمن ماه گفت: اين نشريه در راستاي اطلاع رساني و آموزش بهتر و ارتقاي کمي و کيفي خدمات سازمان مي باشد، بايد اشاره کرد نشريه الکترونيکي با ويژگي چند رسانه اي بودن، مخاطبان بيشتري نسبت به نشريه چاپي خواهد داشت و در ارتقاي فرهنگ عمومي جامعه نقش به سزايي ايفا خواهد کرد. اکنون که يک ماه از راه اندازي نشريه الکترونيکي مي گذرد و با استقبال اعضاي سازمان روبرو شده است، اميد دارم با همکاري اعضاي سازمان و حمايت هميشگي آنها در اين عرصه موفق باشيم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتنشریهنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment