نسل جدید فروشگاه های هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، در نمایشگاه آتی یوروشاپ، دانفوس از نسل جدید فروشگاه هوشمند خود رونمایی می کند.

 

 

 

در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان غرفه دانفوس طیف وسیعی از فناوری ها که هدف از آنها ایجاد سوپرمارکت های پایدار بر اساس مفاهیم نوین برای راندمان انرژی و بهره برداری بهتر است، معرفی می شود. این موارد شامل آخرین تکنیک های تبرید CO2، تلفیق شبکه هوشمند و چگونگی بهینه سازی عملیات 7/24 با کنترل هوشمند می شود.

 

 

 

با راه حل های هوشمند و یکپارچه برای کمپرسورها، ویترین های یخچال دار، اتاق های سرد، گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، روشنایی و اتصال به شبکه های خارجی می توان صرفه جویی در انرژی را تا 50% بهبود بخشید. با این مفاهیم فروشگاه هوشمند، ما نشان می دهیم فروشگاه های پایدار و متصل دیگر رویای آینده نیستند و به راه حل های عملی و سودده امروزی تبدیل خواهند شد.

 

 

 

بازدیدکنندگان می توانند در مورد قفسه های کمپرسور با بازیابی انرژی، موتورهای با سرعت متغیر و فناوری تزریق جدید بیاموزند؛ دریابند چگونه سوپرمارکت ها می توانند با یک دستگاه بازیابی انرژی و اتصال به شبکه های هوشمند محلی از مصرف کننده انرژی به تولید کننده تبدیل شوند؛ می آموزند چگونه دیجیتالی کردن و کنترل کننده های الکترونیکی فرصت های جدیدی برای مدیریت هماهنگ فروشگاه و نگه داری پیش گیرانه ایجاد کنند؛ ردیف های کنترلر جدید که تا 300 نوع کنترل مختلف را مدیریت می کنند ببینند و تجربه کنند و در نهایت با کارشناسان دانفوس در مورد نسخه های از راه دور و … بحث کنند.

 

 

 

 

یکی از موارد مورد تاکید دانفوس در یوروشاپ 2017 دستگاه آموزشی تبرید CO2 متحرک این شرکت است که بازدیدکنندگان می توانند در آنجا با آن سیستم های CO2 و شبیه سازی های سیستم های تبرید که برای CO2 بهینه شده آشنا شوند؛ نکته قابل توجه، تکنولوژی تزریق کننده جدید ان شرکت است که نسخه های CO2 با راندمان انرژی بالا را به اقلیم های گرم تر می آورد.

 

 

 

همچنین سیستم مدیریت زنجیره سرد نسل آینده با نام Cool.it نیز معرفی می شود که گفته می شود کنترل سیم لس و مبتنی بر کلاود را برای کل زنجیره فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتفروشگاههوشمند
Comments (0)
Add Comment