نرم افزار جامع خبری نظام مهندسی ساختمان کشور تهیه شد

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تهیه نرم افزار جامع خبری نظام مهندسی ساختمان با هدف ارایه خدمات رسانه ای خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، ، مهندس علی فرج زاده ها نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت : شورای مرکزی در دوره پنجم توانست با افزایش اعتماد به نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در تسریع روند ماموریت های خود موفق عمل نماید .

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود : خوشبختانه در همین راستا با همکاری روابط عمومی شواری مرکزی و باشگاه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان نرم افزار جامع خبری جهت استفاده در شورای مرکزی و استان ها تهیه شده و به صورت رایگان به استان ها ارائه می شود .

مهندس علی فرج زاده ها با اشاره به اهمیت ارتقاء ارائه خدمات به مخاطبین گفت : نرم افزار تهیه شده جهت استفاده در پرتال های استان ها با امکانات به  روز در تمامی حوزه های خبری تهیه شده و ارائه گزارشات و اخبار را به مخاطبین را جامع تر نموده است .

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود : تمامی نیازی های ارائه خبر در این نرم افزار در حد یک نرم افزار سایت خبرگزاری دیده شده و امیدواریم استان ها بتوانند از طریق این نرم افزار خدمات بهتری به مراجعه کنندگان مجازی خود ارائه نمایند.

مهندس فرج زاده ها در پایان گفت : انتظار ما از سایت های اطلاع رسانی استان ها ورود به دنیای حرفه ای اطلاع رسانی و اقناع است که از این طریق بتوانیم ماموریت ها را به نحو شایسته انجام دهیم و به اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در صنعت ساختمان کشور نزدیکتر شویم .

پایان پیام/.

 

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment