نرم افزار انتخاب محصول آن لاین

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت زایلم، ارایه کننده فناوری آب، یک نسخه ارتقا یافته ابزار انتخاب محصول Xylect خود را راه اندازی کرده است.

 

 

Xylect یک پایگاه اطلاعاتی جامع محصول با کارکردهای جستجوی پیشرفته است که می تواند به مشتریان در یافتن و انتخاب درست محصول برای کاربرد خود کمک کند.



نرم افزار محصولات موجود از مجموعه ای از برندهای زایلم شامل فناوری اب Flygt, Lowara, Godwin and Goulds را می آورد.

 

 

نسخه جدید Xylect یک کارکرد ره یابی جدیدتر و سریع تر و جریان کاری مستقیم را تقویت می کند که انتخاب محصول را ساده تر می کند.




به علاوه، جستجوی بهتر و قابلیت های آنالیز به کاربران اطمینان می دهد نتایج مرتبط تر و پیشنهادات محصول طبق نیازهای خود را دریافت می کنند.

 

 

با وب سایت Xylect و پشتیبانی برای وسایل اندروید و iOS، کاربران می توانند با نوع محصول،کاربرد یا مشخص کردن جریان و هد لازم جستجو کنند. Xylect یک بخش Project تقویت شده ارایه می کند که به مهندسان اجازه مرور پروژه های مهندسی قبلی را برای ارجاع می دهد.

 

 

کلیو ویلکینز، مهندس پشتیبانی فروش فنی در زایلم می گوید: «با راه حل های بسیار موجود در بازار، اطمینان 100% از این اینکه تجهیزاتی که انها انتخاب کرده اند مناسب با هدف انهاست مشکل است. آخرین نسخه Xylect به مهندسان اجازه جستجوی تجهیزات با الزامات خاص را داده و به انها در انتخاب صحیح محصول در هر زمان کمک می کند.»

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

بین المللتاسیساتمحصولاتنرم افزار
Comments (0)
Add Comment