نرم‌افزار مدیریت مایع مبرد؛ دستاورد جدید شرکت باکاراک

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شرکت باکاراک – تولیدکننده تجهیزات دتکتور گاز – اعلام کرده است که نرم‌افزار مدیریت مایع مبرد که برنده جایزه نیز شده است را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست گفته می‌شود که این نرم‌ افزار مبتنی بر فضای ابر برای هر سازمانی که به دنبال کاهش نشت مایع مبرد و همچنین حمایت از ردیابی نظارتی است ایده‌آل خواهد بود.
این نرم‌افزار یک سیستم با قابلیت ردیابی مصرف مبرد، تشخیص نشتی و محل نشتی است که می‌تواند علاوه بر این موارد گزارش انطباق را برای EPA 608، CARB، F-gas و GreenChill فراهم کند. دسترسی رایگان این نرم‌افزار شامل تمام امکانات کامل، استفاده‌کننده‌های نامحدود، سایت‌ها و ارزیابی مبرد است.
از جمله امکانات این نرم‌ افزار می‌توان به تقویم تطبیقی اشاره کرد که به‌صورت اتوماتیک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی می‌کند و موعد برنامه‌ریزی‌شده را به کاربران خود یادآوری می‌کند. محاسبه‌گر نرخ نشتی در این نرم‌افزار امکان بررسی ۱۲ ماهه از مصرف مایع مبرد را فراهم می‌کند.
بر اساس این گزارش، این نرم‌افزار برای مدیران تاسیسات و مدیرانی با مکان‌هایی مانند سوپرمارکت‌ها، کارخانه‌های فرآوری غذا، سردخانه‌ها، بیمارستان، دانشگاه‌ها یا مدارس سر و کار دارند، طراحی شده است.
شرکت باکاراک می‌گوید این نرم‌افزار همچنین برای سازمان‌های کوچک و پیمانکاران حوزه تاسیسات مکانیکی و سیستم‌های تبرید که می‎‌خواهند مدیریت تبرید را به عنوان بخشی از خدمات خود به مشتری ارایه دهند، ارزشمند است.
BacharachRefrigerant management softwareشرکت باکاراکمایع مبردنرم‌افزار مدیریت مبرد
Comments (0)
Add Comment