نخستين واحد بومی ساز مواد پوششی خطوط انتقال

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، دومين همايش تخصصى پوشش خطوط لوله نفت و گاز سوم و چهارم آبان ماه با حضور خبرگان صنعت خط لوله در سالن حجاب تهران برگزار مي شود.
در حاشيه اين كنفرانس، غرفه كيميا جاويد سپاهان نيز ميزبان متخصصان صنعت خط لوله كشور در حوزه نفت و گاز خواهد بود.

 

 

 

 

مهدي وعيدي مدير فروش محصولات كيميا جاويد درباره حضور در اين همايش اظهار داشت: شركت كيميا جاويد سپاهان نخستين شركت ايراني است كه بوم سازي توليد مواد پوشش دهنده پلي اتيلن خطوط انتقال نفت و گاز را در دستور كار قرار داد و امروز به عنوان معتبرترين توليد كننده اين صنعت در كشور فعاليت مي كند.

 

 

 

 

وي با بيان اينكه سالهاست كيمياجاويد سپاهان كنفرانس ها و نمايشگاه ها را محل مناسبي براي تبليغ فعاليت هاي خود در اين صنعت انتخاب كرده است افزود: حضور متخصصان و صاحب نظران داخلي و بين المللي موجب شده تا توانمندي هاي بالاي اين مجموعه را به آن ها معرفي نماييم و زمينه همكاري هاي متقابل فراهم آيد.

 

 

 

 

مدير فروش محصولات كيميا جاويد با بيان اينكه در حاشيه همايش ياد شده برنامه هاي جنبي مختلفي به انجام مي رسد، افزود: در نمايشگاهي كه در حاشيه همايش تخصصي پوشش خطوط لوله نفت و گاز برگزار مي شود، غرفه كيمياجاويد سپاهان نيز برپاست و در آن محصولات و توانمندي هاي مجموعه معرفي مي شود.

 

 

 

 

وعيدي با بيان اينكه خطوط انتقال نفت و گاز از پوشش ۳ لايه لوله، اپوكسي، يك لايه پلي اتيلن و چسب تشكيل مي شود افزود: تا پيش از اين علاوه بر خود لوله، پوشش دهنده هاي لوله نيز از خارج وارد مي شد اما كيمياجاويد موفق شد به عنوان اولين توليدكننده ايران مواد پوشش دهنده پلي اتيلن لوله هاي خطوط انتقال را توليد كرده و افتخاري بزرگ براي ايران اسلامي رقم بزند.






انتهای خبر

برندتاسیساتلوله انتقالهمایش
Comments (0)
Add Comment