نخستين نمايشگاه تخصصي صنـعت آب و برق و تاسيسات آب و فاضلاب در گرگان برگزار مي شود

مدير عامل شرکت آب منطقه اي استان گلستان از برگزاري نخستين نمايشگاه تخصصي صنعت آب و برق و تاسيسات آب و فاضلاب در روزهاي دوم تا پنجم مهرماه امسال در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  مهندس ايرج حيدريان، مدير عامل شرکت و رئيس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان گلستان، با بيان اين مطلب اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه، معرفي توانمندي هاي حوزه صنعت آب، برق و فاضلاب شرکت هاي دولتي و خصوصي و فراهم کردن زمينه صادرات خدمات فني و مهندسي و کالا در عرصه صنعت آب و برق به کشورهاي عضو CIS خصوصاً کشور قزاقستان و نيز امکان استفاده از توانمندي ها و سرمايه هاي بخش خصوصي در اجراي پروژه ها و طرح هاي صنعت آب و برق و فاضلاب استان است.

حيدريان موقعيت جغرافيايي و استراتژيک استان گلستان را از دلايل اصلي برگزاري نخستين نمايشگاه تخصصي صنـعت آب و برق و تاسيسات آب و فاضلاب در اين استان عنوان کرد.

رئيس شواري هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان گلستان خاطر نشان کرد: اين نمايشگاه در هشت محور آب شرب، فاضلاب و محيط زيست، آب کشاورزي، توليد برق و نيروگاه، انتقال و توزيع برق، هيدروتوريسم، مديريت بحران و پدافند غير عامل و سرمايه گذاري برگزار مي شود.

وي ابراز اميدواري کرد: با برگزاري اين نمايشگاه، زمينه رشد و اعتلاي جايگاه و موقعيت اسـتان گلستان و پيشزفت بيش از پيش صنـعت آب و برق و تاسيسات آب و فاضلاب در اين استان و کشورهاي همجوار فراهم شود.

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment