نحوه اجرای شیوه نامه برق استانی

به گزارش تاسیسات نیوز، در نشست آموزش مراحل اجرایی شیوه نامه برق با حضور نمایندگان دفاتر سطح استان مطرح شد:


تاکید رییس نظام مهندسی ساختمان گلستان بر ضرورت ارائه دقیق خدمات مهندسی در حوزه های اداری و فنی در راستای جلب رضایت شهروندان

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، در این نشست که با حضور رییس و نایب رییس دوم تشکیل گردید سیدمجتبی موسوی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان، لزوم بازبینی اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان را در سطح استان یادآورشد.

 

وی گفت: ارائه خدمات مهندسی در حوزه های اداری و فنی باید در جهت رضایت کامل شهروندان صورت پذیرد.

 

رییس نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه های اخیر ادامه داد: تعامل بسیار مناسبی در اجرای تفاهم نامه ها برقرار می باشد که ارائه گسترده تر خدمات را منجر می گردد . سیدمجتبی موسوی تاکید کرد : باید بر مراحل اجرایی تفاهم نامه بطور دقیق نظارت شود.

 

درادامه جلسه نایب رئیس دوم سازمان ، لزوم افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص خدمات سازمان را خواستار شد. محمدرضا آلوستانی درادامه افزود: ارائه خدمات مهندسی و اجرای صحیح شیوه نامه ها با تلاش مضاعفی در دفاتر سطح استان پیگیری شود.

 

وی در انتها با مثبت خواندن تفاهم نامه های اخیر گفت: دفاتر می بایست هرچه سریعتر به آمادگی مطلوبی در جهت اجرایی شدن تفاهم نامه در کل استان رسیده تا همچنان این سازمان با ارائه خدمات صحیح ، به عنوان سازمان خدمتگزار در جهت رضایت مردم قدم بگذارد .

 

در انتها این نشست با برگزاری دوره آموزشی مراحل اجرایی شیوه نامه برق ادامه یافت.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانبرقتاسیساتنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment