نجات برای پیرمرد داخل چاه

به گزارش تاسیسات نیوز، مرد میانسال که به عمق چاه 30 متری سقوط کرده بود، از سوی آتش نشانان نجات یافت.

 

 

 

با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله گروه امداد و نجات 8 و 19 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17 عصر روز گذشته به محله شهران، خیابان شهید طوقانی، خیابان بهار رهسپار شدند.

 

 

 

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در قسمت حیاط یک ساختمان قدیمی 600 مترمربعی(در حال تخریب)، یک مرد میانسال به داخل یک چاه 30 متری سقوط کرده و در عمق چاه گرفتار شده بود.

 

 

 

وی در ادامه افزود: براثر این حادثه مرد 60 ساله تا ناحیه سینه در زیر خروارها خاک گرفتار شده و هر لحظه امکان فرو رفتن وی به زیر خاک وجود داشت.

 

 

 

مدیر منطقه یک عملیاتی آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و برپا کردن کارگاه چاه در دهانه چاه، به وسیله دستگاه های دمنده اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند.

 

 

 

حسین بیگی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات مخصوص خود را به مرد میانسال در عمق چاه رساندند و پس از خاک برداری از اطراف فرد گرفتار در اعماق چاه، وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

 

 

 

گفتنی است؛ با توجه به مصدومیت شدید مرد میانسال، آتش نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیایمنیتاسیساتچاه
Comments (0)
Add Comment