نتیجه انفجار و آوار در کارگاه کفاشی

به گزارش تاسیسات نیوز، انفجار در کارگاه کفاشی، موجب ریزش دیواره ها و مصدومیت سه نفر مرد جوان شد.


طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:28 عصر روز گذشته به خیابان مصطفی خمینی، کوچه برهمه رهسپار شدند.


امیر هاتفی مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان خود را به محل حادثه رسانده بود، گفت: در قسمتی از یک ساختمان یک طبقه 170 مترمربعی با کاربری کارگاه کفاشی انفجار رخ داده و دیواره های یک اتاقک 15 مترمربعی(کارگاه چاپ و سیلک) ریزش کرده بود.


وی افزود: باریک بودن مسیرهای اطراف محل حادثه موجب شد تا نیروهای آتش نشانی پس از مجهز شدن به تجهیزات مخصوص، مسافت چندین متری را با پای پیاده طی کرده و خود را به محل حادثه برساندند.


مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: بنا به اظهار شاهدان، چندین نفر از کارگران زیر آوار سنگ و خاک گرفتار شده بودند که آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه، مشغول آوار برداری شدند.


هاتفی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انجام آوار برداری و جستجو در محل حادثه، سه نفر مرد جوان را از زیر آوار سنگ و خاک خارج کرده و با توجه به مصدومیت هر سه نفر، مصدومان از سوی آتش نشانان برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل کادر پزشکی اورژانس شدند.


گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از محبوس نشدن افراد دیگر در زیر آوار سنگ و خاک، محل حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل شهرداری دادند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیآوارانفجارتاسیسات
Comments (0)
Add Comment