نتیجه احساس مسئولیت اجتماعی گروه صنایع گیتی پسند

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر پشتیبانی و نظارت فنی گروه صنایع گیتی پسند از برگزاری سومین کنگره بزرگ علمی کاردان‌های فنی، معماران تجربی و مجریان تاسیسات ساختمان استان تهران با مشارکت گروه صنایع گیتی ‌پسند و سازمان نظام کاردانی ساختمان در سالن 12000 نفری آزادی در 17 مهر ماه جاری خبر داد.

 

مهندس عاشقان نژاد با بیان این مطلب به تاسیسات نیوز، افزود: یکی از مباحث بسیار مهمی که در گروه صنایع گیتی پسند به آن پایبند هستیم عمل به مسئولیت های اجتماعی است که بر عهده این گروه صنعتی می باشد، یکی از این مسئولیت های اجتماعی نیز ارتقای سطح علمی و آموزشی مجریان و فروشندگان تاسیساتی است که امسال در قالب کنگره صنعت ساختمان کشور نمایان خواهد بود.

 

این گروه بزرگ صنعتی همواره خود را موظف به تکریم مقام فعالان صنعت ساختمان به خصوص تلاشگران صنعت تاسیسات مکانیک ساختمان می دانسته و برگزاری همایش های تجلیل از برگزیدگان و پیشکسوتان صنعت ساختمان و تاسیسات و همچنین کنگره های علمی مجریان در استانهای مختلف از جمله اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به انعقاد قرارداد همکاری آموزشی میان گروه صنایع گیتی پسند و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، نسبت به مشارکت در برگزاری سومین کنگره بزرگ علمی، تخصصی کاردان های فنی، معماران تجربی و مجریان تاسیسات ساختمان استان تهران اقدام شده و امیدوارم این اتفاق سرمنشا خوبی برای این قشر زحمتکش و فعال در عرصه صنعت ساختمان بوده و بستر مناسبی را جهت تبادلات اطلاعات و عملکرد آنها فراهم آورد. و بتوانند با همکاری تنگاتنگ یکدیگر به توسعه هرچه بیشتر صنعت ساخت و ساز کشور بپردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری کارت دعوت، ویژه علاقه‌مندان از طریق سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و همچنین گروه صنایع گیتی‌پسند در استان تهران توزیع خواهد شد. و در این کنگره برنا‌مه‌های فرهنگی هنری متنوعی با حضور چهره‌های شاخص هنری به همراه یک برنامه قرعه‌کشی اجرا می‌شود تا فضایی مملو از مهر و دوستی برای تلاشگران این صنعت رقم بخورد.

 

عاشقان نژاد در پایان ضمن دعوت از کلیه تلاشگران عرصه صنعت تاسیسات و ساختمان خاطر نشان ساخت: در هفته های آینده اطلاعات تکمیلی از برگزاری این کنگره از طریق سایت سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران به نشانی www.kanoon-tehran.com و پرتال اینترنتی گروه صنایع گیتی ‌پسند به نشانی www.sgpco.com متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتساختمانکنگرهگردهمایی
Comments (0)
Add Comment