«نبود اخلاق مهندسی» چالش اصلی ساخت و ساز

به گزارش تاسیسات نیوز، نیکزاد یکی از مشکلات اساسی در زمینه ساخت و ساز را نبود اخلاق مهندسی دانست و گفت متاسفانه به دلیل نبود اخلاق مهندسی نتوانستیم نظارت دقیق و صحیح در اجرای ساخت و ساز داشته باشیم. یکی از شاخص های مهم توسعه در کشورهای پیشرفته نهادینه کردن فرهنگ کار با رویکرد اخلاقی می باشد. مهندس نیکزاد در پایان بیان کرد: نقش سازمان نظام مهندسی در حوزه نظارت کلیدی و تاثیر گذار خواهد بود.
 اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیستمین همایش روز بتن گفت: در طول سال های اخیر در زمینه بتن پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته‌ایم و با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
مهندس اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیستمین همایش روز بتن گفت: در طول سال های اخیر در زمینه بتن پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته‌ایم و با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مهندس نیکزاد افزود در زمینه ساخت و ساز به جای اینکه یک ساختمان بسازیم که سی سال عمر داشته باشد ساختمانی بسازیم که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و صد سال عمر مفید داشته باشد. مسکن با دوام یکی از آرزوهای جامعه ما می‌باشد لذا اگر بتوانیم در این راستا گام برداریم یک خدمت بزرگ به کشورمان خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت انجمن بتن در ایران پس از تاسیس فعالیت خوبی داشته و نسبت به گذشته ساخت و ساز تفاوت زیادی پیدا کرده و ساختمان با دوام ساختن یکی از نیازهای اصلی کشور می باشد که انجمن بتن در این زمینه نقش کلیدی دارد.
مهندس نیکزاد یکی از مشکلات اساسی در زمینه ساخت و ساز را نبود اخلاق مهندسی دانست و گفت متاسفانه به دلیل نبود اخلاق مهندسی نتوانستیم نظارت دقیق و صحیح در اجرای ساخت و ساز داشته باشیم. یکی از شاخص های مهم توسعه در کشورهای پیشرفته نهادینه کردن فرهنگ کار با رویکرد اخلاقی می باشد. مهندس نیکزاد در پایان بیان کرد: نقش سازمان نظام مهندسی در حوزه نظارت کلیدی و تاثیر گذار خواهد بود.
اخلاق مهندسیساخت و سازنظام مهندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment