نامه پزشکیان، ابلاغیه تبدیل وضعیت محرابیان را لغو کرد

به گزارش تاسیسات نیوز، ابلاغیه وزیر نیرو همزمان شد با موج انتصابات و استخدام‌های لحظه آخری دولت سیزدهم که حساسیت پزشکیان بعنوان رئیس جمهور جدید ایران را در پی داشت و وی در نامه‌ای به مخبر از او خواست از عقد و عملیاتی شدن قرارداد جدید و یا هرگونه عزل، نصب و بکارگیری نیرو جدید در دولت، و هرنوع استخدام یا بکارگیری نیروی جدید به هر شکل جلوگیری شود.
 علی اکبر محرابیان بعد از آنکه تقریبا مسجل شد از وزارت نیرو رفتنی است در اقدامی عجیب، آیین نامه تبدیل وضعیت نیرو‌های غیررسمی که ۳ سال بود در کشوی میزش خاک می‌خورد را ابلاغ کرد. این ابلاغیه تبدیل وضعیت که برای شرکت‌های وابسته وزارت نیرو ابلاغ شد قرار بود نیروه‌های غیررسمی که ۱۵ سال سابقه بیمه داشته و ۱۰ سال آن در صنعت آب و برق بوده باشد در صورت وجود چارت تبدیل وضعیت شوند.
ابلاغیه وزیر نیرو همزمان شد با موج انتصابات و استخدام‌های لحظه آخری دولت سیزدهم که حساسیت پزشکیان بعنوان رئیس جمهور جدید ایران را در پی داشت و وی در نامه‌ای به مخبر از او خواست از عقد و عملیاتی شدن قرارداد جدید و یا هرگونه عزل، نصب و بکارگیری نیرو جدید دردولت، و هرنوع استخدام یا بکارگیری نیروی جدید به هر شکل جلوگیری شود.
محرابیان در حالیکه با این ابلاغیه برای دولت بعدی ایجاد تعهد مالی میکرد که حاضر نشده بود در دوره وزارت خود زیر بار این مسئولیت رود!
علاوه براین چندین حکم انتصاب جدید در بازه زمانی که مخبر سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرده بود ممنوع است انجام شده که بخشی از ان توسط برق نیوز رسانه‌ای و برخی نیز احکام انتصاب جایی درج نشده و یا تاریخ ابلاغ را چند روز قبل‌تر از نامه مخبر درج کرده اند تا اعلام کنند این انتصابات از قبل انجام شده است. سازمان بازرسی کشور به این انتصابات ورود کرده و احتمالا برخی ازآن‌ها لغو خواهد شد.
محرابیان در دوره وزارتش چند هزار نفر را خارج از رویه مرسوم و بدون آزمون و مصاحبه استخدام کرد و افرادی را به مناصب مهم گماشت که از کارشناسان همان بخش ضعیف‌تر بودند. بنظر می‌رسد پزشکیان نسبت به استخدام‌های غیراصولی حساس شده و با توجه به وعده هایش در زمان تبلیغات ریاست جمهوری، در ماه‌های آتی شرایط استخدام افراد شایسته را بدون رانت و تبعیض فراهم کند.
تغییر وضعیت محرابیانمحرابیانوزیر نیرو
Comments (0)
Add Comment