نامه نظام مهندسی به صدا و سیما

 

به گزارش تاسیسات نیوز، رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان در اعتراض به اقدام اخيردر برنامه گفتگوي ويژه خبري شبكه دو سيما به معاونت سياسي صدا و سيماي جمهوري اسلامي نامه نوشت كه به شرح زير است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر آخوندی
معاون محترم سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛


احتراماً، به اطلاع می‏رساند، حدود ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه 1396/11/9 طی تماس تلفنی از آن سازمان، مصاحبه ‏ای با اینجانب بعمل آمد که قرار بر پخش در یکی از بخش‏ های خبری بود. همان شب، در برنامه گفتگوی خبری شبکه دو سیما، وزیر محترم راه و شهرسازی مهمان برنامه بودند که متأسفانه در ادامه روند تضعیف جایگاه سازمان‏های نظام مهندسی ساختمان، اطلاعاتی ناصحیح در اختیار بینندگان ارجمند قرار دادند.


نکته قابل تأمل اینکه، تهیه کنندگان برنامه در یک اقدام ناعادلانه، جهت دار و کاملاً غیر حرفه‏ ای، به جای ارتباط زنده با اینجانب که امکان دفاع از سازمان‏های نظام مهندسی را فراهم سازند، دقایقی گزینشی از همان گفتگوی ضبط شده ساعت پنج بعد از ظهر را پخش نمودند و به بینندگان گرامی چنین القا گردید که این گفتگو در پاسخ به بیانات وزیر محترم در همان برنامه صورت گرفته است و عجیب تر اینکه مطلب اصلی گفتگوی اینجانب که به اقدامات اخیر و خارج از اختیارات قانونی وزیر محترم مربوط می‏گردید را حذف نمودند.


قطعاً جنابعالی نیز چنین رفتار غیر حرفه ‏ای را محکوم می ‏کنید. لذا خواهشمند است دستور فرمائید در جهت احقاق حق قریب نیم میلیون مهندس عضو سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، فرصت پاسخگویی و گفتگو در یک برنامه زنده فراهم گردد. از توجه جنابعالی تشکر می ‏نماید.


فرج اله رجبی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان







انتهای خبر

تاسیساتصدا و سیمانامهنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment