نامه شرکت توسعه سبا به رئیس سازمان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در زیر نامه رئیس شرکت توسعه مدیریت سبا در خصوص برگزاری دوره های تخصصی اندازه گیری و صحه گذاری انرژی را میخوانید:



ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

 

 

جناب آقای مهندس طوماری

 

 

با سلام و احترام

 

 

به استحضار می رساند دپارتمان انرژی مرکز تحقیقات توسعه مدیریت سبا برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری دوره های (9 دوره ) تخصصی اندازه گیری و صحه گذاری انرژی مصوبات پروتکل بین المللی IPMVP و مورد تایید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در شهرهای تهران، مشهدو اصفهان نموده است.

 

 

 

از آنجایی که از الزامات ارائه طرح های ارتقاء کارایی به شورای اقتصاد (مطابق ماده 12 قانون رفع موانع تولید) دارا بودن ” طرح اندازه گیری و صحه گذاری m&v ” است.





شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای نظارت بر تمامی طرحهای خود (9 طرح مصوب به ارزش 22 میلیارد دلار من جمله ارتقاء کارایی 600 هزار موتورخانه) دارا بودن گواهی نامه ICMVP که آزمون آن توسط آن شرکت برگزار می گردد را از الزامات خود قرار داده است.





در صورت نیاز به کسب اطلاع از مفاد ماده 12 و طراح های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به سایت رسمی این شرکت به نشانی www.ifco.ir مراجعه فرمایید. این مرکز تا کنون حدود 300 نفر از کارشناسان نظام مهندسی اصفهان ، مشهد، تهران، سازمان استاندارد، اداره های گاز استانی، شرکتهای مشاوره انرژی، پیمانکاری و دانشجویان واساتید دانشگاها را آموزش داده است.





با توجه به شرایط اقلیمی استان و ظرفیت موجود برای شرکت در طرح ارتقاء کارائی موتورخانه ها و بازار جدید ایجاد شده و تجربه موفق برگزاری دوره های اختصاصی برای همکاران نظام مهندسی استان اصفهان، این مرکز آمادگی دارد با همکاری سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی نسبت به برگزاری این دوره ها در محل استان اقدام نماید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سایت www.semd.ir (بخش خدمات آموزش- دوره های ICMVP ) می تواند با شماره تلفن 02126215500 داخلی 101 آقای اوحدی تماس حاصل فرمائید.

 

 

با تشکر و امتنان


محمد علی مهدوی


رئیس






انتهای خبر

انرژیتاسیساتدپارتماننظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment