میلیاردرهای استان همدان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری شانا، استان همدان در این مدت ماهی که از سال جاری گذشته است مصرف گاز خود را به رقم 1 میلیارد متر مکعب رسانده است.



مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان این که بیش از ٣٢ درصد از مجموع گاز مصرفی این استان مربوط به بخش خانگی است، اظهار کرد: هم اکنون ٥٣٨ هزار و ٣٧٨ مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.



مهدی مهدوی افزود: گازرسانی به صنایع از جمله اولویتهای این شرکت به شمار می رود و تاکنون به ١١ شهرک صنعتی، هفت ناحیه صنعتی و ٤٥ جایگاه سی ان جی گازرسانی شده است.



وی در ادامه به فعالیتهای اجرائی این شرکت در هفت ماه امسال اشاره کرد و گفت: تا پایان مهرماه بیش از ٢٩٤ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، سه هزار و ٧٧١ انشعاب نصب و اجرا شده و ١٢ هزار و ٢٤ اشتراک جدید نیز جذب شده است.



به گفته مهدوی، تاکنون ٩٨,٤ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان در قالب ٢٩ شهر و ٨٩٣ روستا به شبکه سراسری گاز پیوسته اند و عملیات گازرسانی به ٨٨ روستای دیگر نیز در دست اجراست.



مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: تعداد خانوار روستایی برخوردار از گاز طبیعی استان همدان با پیوستن ٦٠ روستای جدید در هفته دولت امسال به ١٨٩ هزار مورد رسیده است.



وی یادآور شد: به مناسبت هفته دولت، ٦٠ پروژه گازرسانی به روستاها در شهرستانهای همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن، نهاوند و فامنین با ٢٧٣ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسیده است.



مهدوی افزود: با گازرسانی به این روستاها، چهار هزار و ٧٦٨ خانوار روستایی جدید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد و تعداد روستاهای پیوسته به شبکه سراسری گاز به ٨٩٣ مورد رسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

CNGتاسیساتهمدانگاز
Comments (0)
Add Comment