میدان حسن‌آباد و آتش در انبار ابزار و یراق

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به نکات ایمنی در هنگام جوشکاری و برشکاری، باعث بروز آتش سوزی در انبار ابزار و یراق آلات در میدان حسن آباد شد.


ساعت 12:26 دقیقه روز گذشته به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام آتش سوزی در خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بدلیل ماموریت ایستگاه 1 در محلی دیگر از این محدوده، سریعا نیروهای عملیات ایستگاه های 67 و 46 را روانه محل این آتش سوزی کرد.


علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از دقایق اولیه به همراه نیروهای عملیات در محل حضور یافته بود، در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 2 طبقه بود که متاسفانه از آن بعنوان انبار استفاده می شد.


وی افزود: علاوه بر طبقات، در داخل حیاط این ساختمان، یک انبار با سقف ایرانیت به مساحت 50 متر مربع مملو از قفل، ابزار و یراق آلات درب و پنجره ها ی بسته بندی شده قرار داشت که طعمه شعله های آتش شد.


جبارزاده ادامه داد: قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، آتش سوزی به طبقه دوم ساختمان که پر از کارتن های ابزار و یراق بود، سرایت کرده بود.


معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی فردی، برق و گاز ساختمان را برای اجرای ایمن سازی های اولیه قطع کردند و سپس با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و بکارگیری دو رشته لوله آبدهی موفق شدند آتش سوزی را از دو جهت مهار و خاموش کنند.


وی با اعلام این که این حادثه مصدومی در پی نداشت، تاکید کرد: نیروهای عملیات پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان، از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری کرده و پس از لکه گیری کامل محل آتش سوزی، تذکرات ایمنی لازم را به مالک انبار و کارگران ارائه کردند.







انتهای خبر

آتشابزارتاسیساتحادثه
Comments (0)
Add Comment