موتورخانه آتش گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس نگهبان مجتمع با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در قسمت موتورخانه مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 27 و گروه امداد و نجات 8 به همراه خودرو های پشتیبانی شامل خاور حمل دستگاه تنفسی و نردبان را به محل حادثه در شهر زیبا، خیابان فرساد اعزام کرد.

 

 

محمد دیبا معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران گفت: وقتی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، شعله های آتش به همراه دود شدیدی از قسمت موتورخانه یک مجتمع مسکونی خارج می شد.

 

 

 

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه های تنفسی و خاموش كنندهای دستی و نیز بکارگیری یک رشته لوله آبرسان درمیان دود غلیظ به داخل واحد مسکونی در مجاورت موتورخانه رفته و توانستند آتش را مهار و در كمترین زمان ممكن خاموش كنند.

 

 

 

دیبا با اشاره به این که علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، تصریح کرد: تعدادی از ساکنان ساختمان در داخل واحدهای مسکونی خود و در میان دود گرفتار شده بودند که همگی با تلاش آتش نشانان از مجتمع خارج و به محل امن منتقل شدند.

 

وی اعلام کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی وارد نشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیایمنیتاسیساتموتورخانه
Comments (0)
Add Comment