مهار آتش سوزی موتورخانه یک ساختمان آموزشی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 23:39 دقیقه شب گذشته از طریق سامانه 125 به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های 8، 40 و گروه نجات یک به همراه یک دستگاه بالابر و نیزیک دستگاه خودرو ویژه حمل تجهیزات تنفسی رهسپار خیابان توحید، نرسیده به خیابان آزادی شدند.

 

 

 

 

بنا به اظهار افسرآماده منطقه 5 آتش نشانی، موتورخانه یک ساختمان آموزشی 4 طبقه دقایقی مانده به نیمه شب قبل به طور ناگهانی آتش گرفت و دود حاصل از ان در زمانی کوتاه تمامی طبقات این ساختمان را فرا گرفت.

 

 

 

 

محسن مجیدی با اشاره به تعطیلی این مرکز آموزشی و نبود افراد در داخل ساختمان درهنگام بروز آتش سوزی، اضافه کرد: خوشبختانه به هیچ کس دراین حادثه آسیبی نرسید.

 

 

 

 

وی با بیان این که خوشبختانه با تلاش به موقع آتش نشانان ازگسترش آتش به طبقات دیگرجلوگیری شد، ادامه داد: نیروهای آش نشانی پس از باز کردن درهای بسته این ساختمان، به سرعت با قطع برق و گاز، محل را ایمن کردند و سپس پس از بستن دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش وارد موتورخانه در طبقه منفی یک این ساختمان شده وبا استفاده از لوله های آبرسان شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف ممانعت به عمل آوردند.

 

 

 

 

این افسرآماده آتش نشانی در مورد علت وقوع این آتش سوزی اظهار داشت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی علت بروز این حادثه و نیز برآورد میزان خسارت وارده هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش سوزیایمنیتاسیساتموتورخانه
Comments (0)
Add Comment