مهارت آموزی در دانشگاه اتفاق نمی افتد

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت : مهارت آموزی در دانشگاه های ما صورت نمی پذیرد .

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  مهندس مهدی حق بین گفت : در حال حاضر فقط دانشجویان مهندسی در دانشگاه فقط تحصیل می نمایند و مهارت اندوزی در  نظام مهندسی ساختمان شکل می گیرد .

 

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود : حال که مهارت آموزی و تبدیل دانش نظری دریافت شده در دانشگاه به تخصص اجرایی مهارت محور جزء برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان است ضرورت دارد که استان ها آموزش و سفرهای آموزش استانی و ملی و فرا ملی خود را افزایش دهند .

 

مهندس حق بین گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان اعضاء محور است و بر اساس این تفکر باید هر عضو در سازمان نظام مهندسی از بیشترین شاخص های لازم در تشکیلات سازمانی بهره مند گردد.

 

مهندس حق بین افزود : یک عضو موفق می تواند سازمانی را موفق نماید و سازمان موفق می تواند اهدافش را برای مخاطبین خود به اجرا نماید و این فقط در صورتی است که ما برای تک تک اعضای خود برنامه های آموزش محور داشته باشیم .

 

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت : برنامه راهبردی استان ها در امر آموزش اعضا و توانمندسازی آنان می بایست براساس اسناد بالادستی نظام مهندسی ساختمان به طور اجرایی و علمی مدون و اعلام شود .

 

مهندس مهدی حق بین در پایان گفت : نظارت بر امر اجرای سیاست های آموزشی وظیفه مهم هیئت مدیره استان هاست که غفلت از آن صدمات زیادی به آینده نظام مهندسی ساختمان خواهد زد .

 پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment