منشاء بوی نامطبوع باز هم پیدا نشد

وزش باد جنوبی، متهم ردیف اول بوی نامطبوع
رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و ما گزارش‌ها را به استانداری تهران اعلام کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، غلامحسین محمدی در مورد انتشار بوی نامطبوع در پایتخت با بیان اینکه مرجع اعلام بوی نامطبوع تهران، استانداری است گفت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده و تماس‌هایی که با سازمان آتش‌نشانی تهران برقرار شده در مناطقی از جمله منطقه۲، ۴، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱و۱۳ اکیپ‌هایی از آتش‌نشانی و کارشناسان ما به اداره‌های کل مختلف اعزام شده‌اند و موضوع را بررسی کردند.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما تاکنون مسجل شده این است که بخشی از مناطق شهر تهران درگیر هستند و نه در همه مناطق و منشا با توجه به عملیات‌های کارشناسی که تاکنون صورت گرفته، مشخص نیست.

محمدی با بیان اینکه ما گزارش‌ها را به استانداری  تهران اعلام کرده‌ایم، گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و گزارش‌ها را رصد می‌کنند اما پاسخگویی نهایی به این مسئله و کشف موضوع از اختیارات استانداری تهران است و طبق قانون مدیریت بحران کشور، شورای مدیریت بحران استان، نتیجه آن را رسما اعلام خواهد کرد.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار بودجه ۹۹ قرار دارد اعلام کرد: سقف بودجه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.
محسن هاشمی نیز صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز گذشته گفت: شب گذشته استاندار خبر آخر را اعلام کردند و گفتند که منشاء آن پیدا نشده است و شرکت آب و فاضلاب نیز مسئولیت آن را نپذیرفته است.
وی به شوخی گفت: البته یکی از دوستان به طنز گفت گندی زدیم که بویش درآمده است.
هاشمی در پاسخ به این سوال که سال گذشته نیز همین بو منتشر شده بود به شوخی اظهار کرد: مثل این‌که قضیه امنیتی است.
وی در مورد جلسه کمیسیون تلفیق نیز با بیان این‌که در حال تدوین سیاست‌های بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری هستیم، اظهار کرد: تعداد پیشنهادات اعضای شورا زیاد است و در حال جمع‌بندی این پیشنهادات هستیم.
رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که مبلغ بودجه سال آینده ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود، اظهار کرد: برنامه اولویت محور شورا منتشر می‌شود اما باید بگویم که توسعه حمل و نقل عمومی و تی او دی در اولویت قرار دارد.
این در حالی است که شهبازی مدیرکل دفتر مخاطرات زمین شناسی سازمان زمین شناسی نیز، علت بوی نامطبوع تهران را جهت باد جنوبی دانست و گفت: بی‌تردید علت بوی بد تهران وزش باد از جنوب همراه رطوبت است.
وی افزود: هر زمان جهت باد در تهران به سمت جنوب تغییر کند این بو به مشام می‌رسد.
انتشار بوی نامطبوعانتشار بوی نامطبوع در تهرانبوی بد در تهرانبوی نامطبوع
Comments (0)
Add Comment