ممنوعیت استفاده از بخاری در مسکن مهر

رییس اداره اجرایی در امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: استفاده از بخاری در مسکن مهر غیرمجاز و ممنوع است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  عباس پورقادر افزود: سامانه گرمایشی در واحدهای مسکن مهر براساس استفاده از پکیج و رادیاتور طراحی شده و از این رو استفاده از هر نوع وسیله گرمایشی به غیر از این وسیله در واحدهای مسکونی مسکن مهر غیرمجاز می باشد.

 

به گفته وی، در صورت مشاهده هرگونه وسیله گرمایشی به غیر از پکیج در واحدهای مسکونی مسکن مهر، گروه نظارت بر این ساختمان ها به همراه نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان قزوین به قطع انشعاب گاز واحد مورد نظر خواهد کرد.

 

پورقادر، با اشاره به اینکه استفاده از بخاری خطرات فراوانی از جمله گازگرفتگی در چنین واحدهایی را دارد، تاکید کرد: متاسفانه در پاره ای از موارد مشاهده شده که برخی از ساکنان واحدهای مسکونی مسکن مهر در شهرک مهرگان از بخاری در منازل خود استفاده کرده اند که این مهم خطرات جبران ناپذیری را برای استفاده کنندگان بدنبال خواهد داشت.

 

این مسوول اضافه کرد: طراحی ساختمان های مسکن مهر تنها براساس استفاده پکیج بوده و غیر از این وسیله هیچ وسیله گرمایشی دیگر در آن مجاز نمی باشد.

 

رییس اداره اجرایی در امور مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: با توجه به هشدارهای شرکت گاز در شهرک های مسکونی مسکن مهر در سطح استان، به ساکنان این شهرک ها توصیه می شود در صورت مشاهده استفاده واحدها از بخاری برای گرمایش خانه ها، مراتب را برای جلوگیری از هرگونه فاجعه به شرکت گاز اطلاع دهند.

پایان پیام/.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment