مقررات استاندارد اجباری آسانسور

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، محمود رضا نیازی، با اعلام نظارت دقیق این اداره کل بر مراکز عرضه کننده قطعات مشمول استاندارد اجباری آسانسور در استان، از بازرسی مراکز صنفی عرضه کننده آسانسور در سال جاری در این استان خبر داد.




وی گفت: با توجه به اینکه 4 قطعه ایمنی آسانسور (گاورنر، پاراشوت، قفل درب و ضربه گیر) باید دارای نشان استاندارد باشند، طی این بازرسی ها 7 قلم کالای فاقد علامت استاندارد از جمله 4 قطعه گاورنر، 2 قطعه پاراشوت و یک قطعه قفل در مشاهده و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شد.




نیازی افزود: با توجه به افزایش تعداد آسانسورهای نصب شده در سال های اخیر در کشور به منظور حمایت از استفاده کنندگان، حفظ سلامت و ایمنی فردی و عمومی آحاد جامعه، حصول اطمینان از کیفیت دستگاه های آسانسور نیاز به نظارت بیشتر بر استفاده از قطعات دارای نشان استاندارد در نصب آسانسور و اطمینان از ایمنی نصب آن وجود دارد.




مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 550 گواهینامه استاندارد برای آسانسورهای منصوبه در ساختمان‌های 3 طبقه به بالا در سطح استان از سوی این اداره کل صادر شده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آسانسوراستانداردتاسیساتمقررات
Comments (0)
Add Comment