معرفی جدیدترین محصول

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت تهویه مطبوع توشیبا سیستم مدیریت و تشخیص نشتی مبرد خود را با نسخه جدیدی که هزینه ها را کاهش می دهد و در فضا هم صرفه جویی می کند، به روز می کند.


LD2 جدید در زمان وقایع غیرمحتمل نشتی مبرد از ساکنین ساختمان محافظت می کند.


گفته می شود دستگاه جدید 40% کوچک تر از نمونه قبلی آن است و در عین حال همه آنالیز و پردازش اطلاعاتی که قبلاً توسط بورد اختصاصی داخل پنل RD6 انجام شده را مدیریت می کند.


RD6 در درجه اول در انگلستان برای رعایت الزامات محلی کاربران نهایی طراحی شد. با این وجود، نسل جدید LD2 در اروپا روی سیستم های تهویه مطبوع SMMS-e و SHRM-e موجود است.


همراه با تمرکز توشیبا روی رعایت الزامات مخصوص مشتری در مناطق کلیدی، یک نسخه LD2 انگلستان ویژگی های اضافی مثل یک هیتر محافظت دمای محیط پایین، رله نشانه کنترل از راه دور و یک کاور محافظ روی کلیدها و نشانگرها را در خود جای داده است.


جدیدترین نسل سیستم مدیریت و تشخیص مبرد آسودگی خاطر به ساکنان ساختمان و کاربران نهایی داده و سطح محافظت و کارکرد بالا با هزینه پایین تر نسبت به نمونه قبلی خود می دهد.


برای پیمانکاران، نصب LD2 سریع و ساده است و فضا و سیم کشی کمتری لازم دارد.


محدوده سنسورهای تغلیظ و تشخیص نشتی مبرد و سیستم های برگشت پمپ راه حلی برای مسایل نشتی احتمالی با اعلام یک هشدار طبق EN378 ارایه می کند و به صورت خودکار جداسازی مکانیکی و برگشت پمپ مبرد از داخل به دستگاه های بیرون را نشان می دهد.


سیستم توانایی جداسازی بخش خاصی از لوله کشی مبرد حاوی نشتی را دارد و امکان ادامه کار بقیه سیستم را فراهم می کند.


این سیستم LD2 می تواند سنسورهای داخلی و خارجی را یکی کند تا سطح مبرد را در جو بسته و جاری در سیستم لوله کشی مبرد کنترل و تعیین کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندبین المللتاسیساتمحصول
Comments (0)
Add Comment