مصوبه جدید شورای تبرید آمریکای شمالی

ایالات متحده آمریکا: شورای تبرید پایدار آمریکای شمالی (NASRC) منبعی را ایجاد کرده است تا به خرده فروشان کمک کند تا تغییرات مقررات اعمال شده توسط قانون AIM را برای کاهش تدریجی HFCها انجام دهند.
تاسیسات نیوز: NASRC پیش‌بینی می‌کند که حذف فاز فدرال HFC‌ها منجر به کمبود مبرد و افزایش قابل توجه قیمت‌ها در اروپا خواهد شد. NASRC می‌گوید همچنین، قوانین جدیدی که در ایالت‌هایی مانند کالیفرنیا معرفی شده‌اند، که پیشنهاد می‌کند فروش و توزیع مبردهای HFC بکر از سال ۲۰۲۵ ممنوع شود، نیاز به محلول‌های مبرد طبیعی را افزایش می‌دهد.
دانیل رایت، مدیر اجرایی NASRC گفت: «مقررات HFC از قانون AIM و چندین ایالت خرده‌فروشان را برای انتقال به مبردهای سازگار با آب و هوا تحت فشار قرار می‌دهند. «خرده‌فروشان به اطلاعات خنثی نیاز دارند تا به آنها در تصمیم‌گیری صحیح کمک کند. NASRC با همکاری صنعت سوپرمارکت کار می کند، بنابراین ما به طور منحصر به فردی برای شناسایی شکاف ها در منابع موجود قرار داریم.
برخی از منابع موجود در حال حاضر شامل یک ردیاب سیاست HFC برای کمک به خرده فروشان در جهت یابی سیستم پیچیده مقررات با ردیابی آخرین سیاست ها در سطوح فدرال و ایالتی است.
مرکز انتقال مبرد همچنین شامل یک نمای کلی از اینکه چرا NASRC مبردهای طبیعی در سوپرمارکت ها را به عنوان یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه حل های اقلیمی می بیند و همچنین مجموعه ای جامع از ارائه ها در مورد آخرین فناوری های مبرد طبیعی است.
NASRC می گوید که با تصویب قوانین جدید توسط دولت های ایالتی و فدرال، به تکامل مرکز ادامه خواهد داد.
HFCهاNASRCشورای تبرید آمریکا
Comments (0)
Add Comment