مشهد در دولت تدبیر و امید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، دولت تدبیر و امید در فعالیت های گازرسانی خود، توجه ای به خراسان رضوی نیز داشته است و هزاران خانوار رضوی از نعمت گاز بهره برده اند.

حبیب ا… صادقی با تاکید بر روند مطلوب گازرسانی به مناطق محروم و دورافتاده به خبرنگار شانا گفت: خوشبختانه از مردادماه ٩٣ تا مرداد ٩٤ با برنامه ریزی و اجرای پروژه های توسعه ای بیش از ١٠٦ هزار و ٢٤٥ خانوار در بخش شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

 

وی اعلام کرد: در بازه زمانی یادشده، ١٥ هزار و ٣١٢ مورد انشعاب گاز و ٣٣٧ کیلومتر شبکه گذاری در روستاها، همچنین هفت هزار و ٤٥٧ انشعاب و ١٢٩ کیلومتر شبکه انتقال گاز در شهرهای استان نصب و اجرا شده است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، با همیاری مردم، مسوولان استانی و کشوری، تمام روستاهای واجد شرایط استان تا سه سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

وی با بیان این که با بهره برداری از پروژه های آغاز شده در سطح استان، ضریب نفوذ گاز روستایی از ٦٧ درصد کنونی به ٨٦ درصد افزایش می یابد، یادآور شد:

 

شرکت گاز استان خراسان رضوی با یک برنامه ریزی اصولی و پایدار تا پایان سال ٩٦ تمام روستاهای واجد شرایط را به شبکه سراسری گاز متصل می کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتخراسان رضویدولت تدبیر و امیدگاز رسانی
Comments (0)
Add Comment