مسکن در استان گلستان ارزان می شود

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان استان گفت: کمیته مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با رویکرد کاهش قیمت تمام شده مسکن در استان تشکیل شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی ملک اظهار کرد: بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با هدف توسعه صنعت ساختمان در استان و معرفی پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های فعالین این حوزه به سازندگان برگزار شده است.
وی افزود: این فضا، بستری برای تعامل بین بخش خصوصی و دولتی می باشد که با همکاری بین دو حوزه زمینه ارتقا صنعت ساختمان فراهم می شود.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد:  یکی از این زمینه ها، طرح نهضت ملی مسکن است که دولت با همکاری بخش خصوصی در حال اجرای آن می باشد.
ملک همچنین اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، دولت سیزدهم در کشور تعهد ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال را دارد و این امر بیانگر نقش پررنگ فعالان حوزه ساختمان در امور کشور است.
وی افزود:  ارائه تکنولوژی های نوین و ایده های مناسب در حوزه ساختمان می تواند تا حد مناسبی منجر به کاهش هزینه های ساخت شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: با پایین آوردن قیمت ساخت، یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم که خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه، علی الخصوص قشر ضعیف است، محقق می شود.
ملک ادامه داد: بدین منظور کمیته مشترکی بین اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با رویکرد کاهش قیمت تمام شده مسکن در استان تشکیل شده است.
وی افزود: در این کمیته، مدیران و کارشناسان دو دستگاه، با حضور در نمایشگاه و تعامل با فعالان حوزه صنعت ساختمان و تولید کنندگان بومی مصالح ساختمانی بسترهای لازم را برای کاهش قیمت مسکن ایجاد می کنند.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شعار سال انتخاب شده، می باشد.
ملک در ادامه اظهار کرد: این صنعت با افزایش چرخه تولید و اقتصاد در جامعه، توانایی اجرایی کردن این شعار بزرگ و کارآمد را دارد.
وی در انتهای سخنانش یادآور شد: برگزاری نمایشگاه  تخصصی صنعت ساختمان علاوه بر اینکه نقشی تعیین‌کننده در ارتقا صنعت ساختمان استان دارد، موجب خروج کسب‌ و کارهای مرتبط با این حوزه از رکود نیز می شود.
صنعت ساختمانقیمت مسکن در گلستانمهار قیمت مسکنکاهش قیمت مسکن
Comments (0)
Add Comment