مسئولیت جامعه مهندسی چیست

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی ، میرمحمد سیدهاشمی رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل  در نشست اعضا بسیج مهندسین تصریح کرد: مهندسان به عنوان حافظان سرمایه‌های ملی هستند و نظام‌مهندسی ساختمان نیز ارائه خدمات کیفی مهندسی را هدف اصلی خود می‌داند.




وی خدمات ارائه شده توسط اعضای سازمان‌های نظام‌مهندسی به مردم را که برخواسته از علم، ایمان و تعهد است، مطلوب ارزیابی کرد و دقت بیش از پیش در ارائه خدمات مهندسی را لازمه ارتقای جایگاه سازمان‌های نظام‌مهندسی دانست.




رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه خدمات شایسته و در شان مردم، موضوع آتش به اختیار را در حوزه فنی مهندسی نیز اساسی برشمرد و خواستار ورود جدی اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی در حل معضلات و مشکلات حوزه ساختمان شد.




وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه مهندسی هرگز صوری نبوده و تلاشی مبتنی بر علم و آگاهی است، افزود: مقوله آموزش و به روز رسانی دانش فنی اعضای سازمان‌های نظام‌مهندسی و بررسی و نظارت دقیق طرح‌های ارائه شده ساختمان‌ها توسط جامعه مهندسی باید جدی گرفته شده تقویت گردد.




سیدهاشمی همچنین از سازمان بسیج مهندسین به عنوان بازوان توانمند در گردش چرخ صنعت و ساختمان‌سازی و سازندگی نام برد و صنعت ساختمان را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغال‌زایی برشمرد.







انتهای خبر

استانتاسیساتمهندنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment