مزایا و معایب استفاده از پکیج دیواری – بخش دوم

سیستم گرمایشی در اکثر منازل به‌ویژه آپارتمان‌ها پکیج است و با توجه به جای‌گیری کم و استفاده بهینه و راحت‌تر خیلی زود جای خود را در اکثر خانه‌های باز کرد و تقریباَ می‌توان گفت که موتورخانه‌های سنتی منسوخ شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به منظور همگام شدن با تکنولوژی‌های نوین و قرار گرفتن در بستر رشد و به روز شدن در مسیر دنیای مدرن کنونی در صدد برآمدیم تا با گزارشی از مزایا و معایب این محصول بیشتر آشنا شویم و راه‌های استفاده مطلوب‌تر از پکیج‌ها را بشناسیم و در صورت امکان در صورت مواجه شدن با مشکلات پیش‌رو در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشیم.
معایب پکیج
ولی خالی از لطف نیست معایبی که برخی تعمیرکاران و یا مصرف کنندگان به پکیج دیواری نسبت می‌دهند را هم اینجا مطرح کنیم و ببینیم چگونه می‌توان با انجام چند راهکار ساده این معایب را برای همیشه حذف کرد .
–  یکی از معایبی که اغلب منتقدان پکیج دیواری در مورد این دستگاه مطرح می‌کنند مربوط به پکیج‌هایی است که داخل منزل نصب می‌شود و همچنین خطراتی که به همین واسطه به خاطر خروج منواکسید کربن می‌تواند برای مصرف‌کننده داشته باشد که این عیب در صورتی که آپارتمان بالکن و یا فضایی خارج از ساختمان برای نصب پکیج نداشته باشد را صد در صد موجه و قابل قبول می‌دانیم.
ولی شرکت ملی گاز جهت امنیت این آپارتمان‌ها نیز توصیه‌های مفیدی ارائه داده است و آن اینکه اولا داخل آپارتمان‌های کمتر از ۶۰ متر مربع به هیچ عنوان پکیج دیواری نصب نشود و ثانیا حتما یک دریچه به هوای آزاد داخل آشپزخانه و یا محل نصب پکیج قرار داشته باشد و همچنین علاوه بر خرید پکیج‌های محفظه احتراق بسته حتما از دودکش‌های کواکسیال یا دوجداره با اندازه و کیفیت استاندارد استفاده شود.
 – مورد بعدی که اغلب جزو معایب پکیج دیواری می‌نامند این است که متأسفانه اطراف پکیج‌هایی که در بالکن نصب می‌شود را کبوتر به عنوان لانه انتخاب کرده و همین مسئله باعث صدمه دیدن هر چه بیشتر پکیج می‌شود، ضمن اینکه آب باران و گرد و خاک نیز جزو عوامل استهلاک شدید پکیج دیواری در بالکن به شمار می‌رود.
بازار پکیجقیمت پکیجمزایای پکیجمعایب پکیجپکیج
Comments (0)
Add Comment