مرگ کارگر مقنی در عمق 15 متری چاه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران ساختمانی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 92 به همراه گروه امداد و نجات 10 را به خیابان اتحاد، خیابان سیزدهم شرقی رهسپار کرد.

 

 

 

 

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: در گوشه ای از یک قطعه زمین 4 هزار مترمربعی کارگر چاه کن در حال حفر چاهی به عمق 15 متر بود که بنا به اظهار شاهدان ناگهان بی هوش شده و قادر به خارج شدن از چاه نبود.

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه کارگران در حال آماده سازی این قطعه زمین برای ساخت ساختمان بودند، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات ویژه هوای داخل چاه را تهویه کرده و با بکارگیری ابزارهای مخصوص خود را به کارگر 20 ساله تبعه افغان رساندند و وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

 

 

 

 

معاون منطقه سه عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیاتی کارگر جوان که کاملاً بی هوش بود را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد وی در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

 

 

 

 

بهروز با اعلام اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی، ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به مسئولین کارگاه ساختمانی، مأموریت خود را به پایان رساندند.






انتهای خبر

آتش نشانیایمنیتاسیساتچاه
Comments (0)
Add Comment