مرگ چاهکن بر اثر برق گرفتگی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، یک کارگر چاهکن در چاه در حال حفر در یک منزل قدیمی جان خود را از دست داد.





 در این حادثه این کارگر افغانی 60 ساله در عمق 10 متری چاه دچار برق گرفتگی شد وجان سپرد.

 

 

 

 

به دنبال وقوع این حادثه شاهدین ازسازمان آتش نشانی تهران درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 113 و گروه امداد و نجات 2 این سازمان ساعت 12:25 دقیقه امروز به محل حادثه در خیابان منصور شرقی، خیابان روحانی رهسپار شدند.

 

 

 

 

داود حقی افسرآماده منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در یک منزل قدیمی دو طبقه به مساحت 60 متر مربع، کارگران در گوشه از حیاط این منزل مشغول حفر چاه بودند و برای روشنایی ته چاه هم یک رشته سیم برق کشیده بودند که ناگهان در عمق 10متری، کارگرچاهکن از حال رفت ودرعمق چاه گرفتار شد.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی تهران به سرعت پس ازقطع برق، محل حادثه را ایمن سازی کردند و این کارگر افغانی را از انتهای چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 

 

 

 

حقی با اشاره به تائید فوت این کارگر توسط عوامل اورژانس، تصریح کرد: البته علت حادثه توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است ولی احتمال می رود با توجه به سیم کشی فرسوده و غیر استاندارد برای روشنایی فضای داخل چاه، این شخص دچار برق گرفتگی شده باشد.







انتهای خبر

ایمنیبرق گرفتگیتاسیساتچاه
Comments (0)
Add Comment