مدیریت سیستم فروش دانفوس برنده جایزه خلاقیت 2014 AHR Expo®شد

این شانزدهمین جایزه نوآوری AHR Expo است که دانفوس طی 11 سال کسب کرده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سیستم مدیریت ADAP-KOOL® از سری AK-SM 800 از سوی هیئتی متشکل از اعضای ASHRAE جایزه نوآوری در گروه تبرید را دریافت کرد.

این شانزدهمین جایزه نوآوری AHR Expo است که دانفوس طی 11 سال کسب کرده است.

این سیستم مدیریت یک کارایی بهینه و سیستم کنترل دقیق و هوشمند برای صاحبان فروشگاه ها فراهم می آورد که باعث صرفه جویی انرژی و در عین حال جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی می گردد.

بهینه سازی فشار مکش تطبیقی در هر قفسه بیشترین بازده را تضمین کرده و مصرف انرژی را بدون اینکه به سلامت مواد غذایی آسیبی وارد شود تا 10% تا 15 % کاهش دهد. همچنین این مدیریت این امکان را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که اطلاعات ثبت شده سیستم را به دست آورده و باعث بهره وری مستمر سیستم گردند.

این سیستم با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و قابلیت کنترل بهتر و از طریق مدیریت نقطه تنظیم شده و معیارسنجی به کاربران در بهبود و حفظ انرژی کمک می کند.

از ویژگی های AK-SM 800 رابط شبکه برای کنترل از راه دور و مدیریت داده ها و نیز اعلام دقیق اخطارها و هشدار دهنده ها در سراسر فروشگاه می باشد. همچنین طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی و وسایل موبایل برای پشتیبانی از نیازهای گروه های مختلف موجود است که اجازه بیشترین راندمان و ارتباط میان کاربران و دستگاه ها را می دهد.

بعلاوه سیستم AK-SM 800 می تواند با سیستمهای سرمایشی که با مبردهای مختلف شامل co2  کار می کنند یکپارچه شوند؛ همچنین با فروشگاه هایی که از تکنولوژی بازیافت گرما استفاده می کنند سازگار است و قابلیت واکنش به تقاضاهای درجا را نیز دارا می باشد؛ این مزایا امکان استفاده از برنامه های نوآوری مورد حمایت خدمات برق منطقه ای را فراهم کرده و هزینه های انرژی را بیشتر کاهش می دهد.

مدیر فروش آمریکای شمالی دانفوس می گوید: با افزایش روزافزون اهمیت راندمان انرژی، ایمنی مواد غذایی و استفاده از مبردهای طبیعی دوست دار محیط زیست برای سوپرمارکتها و فروشندگان مواد غذایی، سیستم  مدیریتADAP-KOOL®  سری AK-SM 800 یک راه حل رقابتی بسیار خوب به شمار می آید، این سیستم و مدیریت آن به تدوین استانداردهای جدید برای کنترل و بهینه سازی فرایندهای تبرید در سوپرمارکتها کمک کرده و برای بهبود این مناطق مهم طراحی می شود؛ در این صورت ساخت فروشگاه های سالم ،پایدار و معقول از نظر مصرف انرژی ساده و عملی می شود.

جایزه نمایشگاه 2014 AHR Expo®به خلاق ترین، موثرترین و مبتکرانه ترین محصولات و تکنولوژی های HVACR  دربازار تعلق میگیرد . رقابت سالیانه به طور مشترک توسط ASHRAE؛ پژوهشکده تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش AHRI و شرکت نمایشگاه های بین الملی IEC برگزارمیگردد. برندگان بر اساس خلاقیت، ارزش و تاثیر روی بازار در هر یک از ده گروه محصولات انتخاب میگردند .

 

مترجم: مهندس امیری

پایان پیام/.

 

 

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment