محل استقرار جدید گوگل + تصاویر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت گوگل می باید قدر دان فعالیت هایی که گروه BIG در مناطق چارلزتون ایست و لاندن دیگز انجام داده ، مانند سازه هایی با معماری برجسته و استوار، باشد . این بار پروژه ای در سانی ویل کالیفرنیا در دست اجراست که شامل ساختمان با روف گاردن به علاوه بالکن هایی طویل و شیب دار است.


پروژه در مرکز دو ساختمان مشابه 5 طبقه، و مجموعاً با زیر بنایی معادل 47 هزار متر مربع ، بزرگترین بنای با روف گاردن و بالکن های شیب دار است که هر یک از طبقات را به هم متصل می نماید . این فضای موجود بین طبقات و روی بالکن همچنین میزبان گرد همایی ها و استقرار کافه ها نیز می باشد .




ساختمان به عنوان محیط کاری برای 4500 کارمند گوگل است و مجموعاً 2085 جای پارک خودرو ، زیر زمین و در سطح در آن تعبیه شده است . همچنین محل پارک دوچرخه ، اتوبوس های سازمانی و حمل ونقل عمومی در آن جای گرفته است .


سیستم آبیاری فضای سبز در این پروژه از درجه بندی LEED Gold که استانداردی برای ساختمان های سبز است برخور دار می باشد و تمرکز طراحان برای به حداقل رساندن میزان مصرف انرژی و استفاده بهینه از آب ، که شامل پرورش گیاهان محلی که نیاز کمتری به آب دارند نیز می باشد .محیط داخلی اداره از نور طبیعی خورشید بهره جسته است ولی عین حال سطوحی از ساختمان با استفاده از انرژی خورشیدی و سیستم تولید نیروی چرخشی با آب تامین انرژی می نمایند .




با توجه موفقیت پروژه های قبلی اجرا شده، انتظار می‌رود پروژه کاریبین تا کمی پس از سال 2021 قابل بهره برداری قرار گیرد. 


شرکت گوگل پیش ازاین نیز با خرید املاک و کمک های مالی به مراکز محلی ،حضور پررنگی در این شهر داشته است .

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استقرارتاسیساتگوگل
Comments (0)
Add Comment