محصول جدید دایکین؛ مقاوم در برابر حوادث طبیعی

شرکت دایکین در نظر دارد دستگاه تهویه مطبوع کندانسینگ جدیدی را به بازار معرفی کند؛ این دستگاه جدید طوری طراحی شده که بتواند توانایی مقاومت در برابر حوادث طبیعی را داشته باشد. علاوه بر این، دستگاه مذکور مجهز به یک واحد خودتمیزکننده داخلی جدید نیز است.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، شکل و ظاهر این دستگاه کندانسینگ جدید که با سری جدید VRV X عرضه می‌شود طوری طراحی شده که مقاومت آن در برابر قوی‌ترین زلزله‌ها و طوفان‌ها با سرعت ۶۰ متر بر ثانیه نیز تقویت شده است و از هر گونه آسیبی در امان است. علاوه بر این، این دستگاه به لطف بازدهی بالای مبدل حرارتی میکروکانال با شیارهای داخلی، قادر به حفظ توان خنک‌کنندگی محیط تا ۴۱ درجه سانتی‌گراد است.
شایان ذکر است که این دستگاه جدید دارای عملکرد تمیزکنندگی با آب است که مبدل حرارتی را در داخل دستگاه تمیز می‌کند. همچنین محصول جدید دایکین دارای قابلیت ذخیره برق در خانه است به این صورت که زمانی که خانه خالی است می‌تواند به طور اتوماتیک برق را ذخیره کند.
به گفته دایکین، بعد از پایان عملیات خنک‌سازی و رطوبت‌زدایی، گرد و غبار روی مبدل حرارتی با آب کندانس شده تمیز می‌شود و فضای داخلی آن با هوای داغ خشک می‌شود.
این دستگاه جدید قرار است در آوریل ۲۰۲۰ در بازار ژاپن رونمایی و عرضه شود.
DaikinDaikin Companyدایکیندستگاه تهویه مطبوعشرکت دایکین
Comments (0)
Add Comment