محصولی جدید از میل واکی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت ابزارهای Milwaukee با معرفی تصویربردار حرارتی M12 7.8KP جدید به گسترش پیشنهادات M12 خود ادامه می دهد.




ویژگی این محصول جدید بالاترین دانسیته پیکسل در گروه خود و فناوری پیکسل DUAL SENSE جدید به تعریف جزییات داغ و سرد در همان تصویر می باشد.




تصویربردار جدید که برای متخصصان خدمات ایده آل است یک راه حل مناسب و عملی برای کاربردهای عیب یابی یا پیش بینی کارهای نگهداری فراهم کرده و تصویرهای با کیفیت بالایی می گیرد که در طرح ساده و فشرده تر خود بهتر از تصویربردارهای گران تر موجود در بازار است.

 

 

 

این وسیله به کاربران جزییاتی می دهد تا کیفیت ساخت را ببینند، سیستم هایی که ارزیابی انها سخت است بررسی کنند و وسعت صدمات را بلافاصله درک کنند.




تکنولوژی انحصاری DUAL SENSE به تصویربردار اجازه بهینه سازی پیکسل ها برای حذف نقاط تیره جزییات گرم و سرد در صحنه های پیچیده را می دهد. این دوربین که مجهز به عملکرد فاصله-تا-نقطه 83:1، لزرهای دوتایی و مکان یاب های نقطه گرم و سرد است کاربران را قادر می سازد تا بتوانند به سرعت قرائت های دمایی ر از محدوده طولانی یا مناطق کوچک اسکن کرده، هدف گرفته و ضبط کنند.

 

 

 

به عنوان یک راه حل حل مساله کامل، دوربین با نرم افزارهای گزارش تصویرگرهای حرارتی بازار که در سایت www.milwaukeetool.com موجود است سازگاری دارد. این برنامه قادر به تحلیل تصاویر و تولید گزارش ساده و سریع می باشد. کاربرها می توانند با کارت 8GB SD همراه یا پورت اتصال میکرو USB، به سادگی تصاویر را از Thermal Imager داونلود کنند. هر تصویر یک فرمت فایل PNG تولید می کنند که می تواند برای سهولت بیشتر به سادگی ایمیل شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتتجهیزاتتکنولوژیحرارتی
Comments (0)
Add Comment