محصولات “خزرفن” تقلبی نخرید!

متاسفانه افرادی سودجو با سوءاستفاده از خوشنامی محصولات شرکت خزرفن اقدام به تولید و پخش هواکش های مشابه بی کیفیت با نام “خزرفن” با پیشوند و یا پسوند و یا حتی بدون پسوند و پیشوند می نمایند که موجب فریب مصرف کنندگان می شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، شرکت خزرفن (صنایع الکترو موتور ایران) با 30 سال تجربه علمی و صنعتی تولید کننده انواع هواکش های صنعتی و خانگی می باشد. تولیدات این شرکت مطابق استانداردهای بین المللی ساخته می شوند و در حال حاضر این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های متعددی نظیر گواهی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گواهی استاندارد اتحادیه تولید کنندگان اروپا CE ، گواهی استاندارد TSE از ترکیه و گواهی PTS از روسیه شده است.

تولیدات این شرکت مورد تایید مشاوران و مهندسان پروژه های نیروگاهی، بیمارستانی، ساختمانی و صنایع همچنین سازمان های شاخص در زمینه تهویه مطبوع نظیر وزارت راه و شهر سازی، نیرو ، صنایع نفت صنایع دفاع، بهداشت، علوم و سایر نهادها می باشند.

متاسفانه مدتی است افرادی سود جو اقدام به تولید و پخش هواکش های بی کیفیت با نام “خزرفن” با پیشوند و یا پسوند و بعضا حتی بدون پسوند و پیشوند می نمایند که موجب فریب مصرف کنندگان می شود.

شرکت خزرفن اعلام می دارد این تولیدات تقلبی گذشته از کیفیت بسیار پایین فاقد هر گونه استاندارد و مجوز تولید می باشند و در موارد زیادی موجب برق گرفتگی و تآش سوزی و خطرات دیگر برای مصرف کنندگان شده است. شرکت خزرفن ضمن هشدار به این افراد متقلب اعلام می دارد مراتب را از طریق قانونی پیگیری می نماید تا جلوی سوءاستفاده این اشخاص گرفته شود.

لازم به ذکر است سیستم های خریداری شده از شرکت خزرفن دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد که این امر نشان از کیفیت مطلوب و کارکرد دقیق این محصولات می باشد. لذا بدینوسیله شرکت خزرفن ( صنایع الکترو موتور ایران ) به اطلاع کلیه مشتریان خود می رساند این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال فن های متفرقه با نام های خزرا فن، پارس خزر، خزر فن کار، خزر فن تهویه و غیره نداشته و فقط خزرفن اصلی دارای مهر استاندارد ایران و هولوگرام مخصوص محصول این شرکت می باشد.

 

پایان پیام/.

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment