محرومیت ساکنان کیف از آب گرم

همه ساکنان کیف، پایتخت اوکراین از داشتن آب گرم محروم شدند و این وضع به علت بحران اقتصادی و قطعی انتقال گاز از روسیه دست کم تا ماه اکتبر ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت خصوصی کیف انرگو Kievenergo که به رینات احمد اف، ثروتمندترین فرد اوکراین تعلق دارد، اعلام کرد « از چهارم اوت انتقال گاز به همه نیروگاه های حرارتی به صورت کامل قطع شده است.» این شرکت انحصار تامین گرما را در پایتخت اوکراین با حدود سه میلیون نفر جمعیت در اختیار دارد.

ویتالی کلیچکو شهردار کیف پیش از این اعلام کرد قطعی آب گرم هر تابستان دو سه هفته طول می کشد و امسال تا ماه اکتبر ادامه خواهد داشت. این قطعی با توقف انتقال گاز روسیه به اوکراین در ارتباط است.

کیف از پذیرش قیمت مورد نظر مسکو بعد از سرنگونی رژیم ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور سابق و روی کار آمدن دولت طرفدار غرب امتناع می کند. کلیچکو، قهرمان سابق بوکس جهان و از رهبران میدان، جنبش اعتراضی طرفدار اروپا که با حمام خون در کیف و برکناری ویکتور یانوکوویچ همراه بود، گفت: « ما مجبور هستیم برای ذخیره کردن گاز برای فصل زمستان از آب گرم چشم پوشی کنیم. من امیدوارم ساکنان کیف این تصمیم را درک کنند .»، رئیس جمهور سابق

دمیترو نوویتسکی، یکی دیگر از مسئولان شهرداری کیف نیز اعلام کرد پایتخت تا شروع فصل سرما که از 15 اکتبر شروع می شود از داشتن آب گرم محروم خواهد بود. وی افزود: «در صورتی که ما صرفه جویی در مصرف گاز را از اکنون شروع نکنیم در فصل زمستان با مشکلات زیادی رو به رو خواهیم شد .

پایان پیام /.

 

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment