مجلس با يك فوريت طرحي درباره قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان موافقت كرد

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با يك فوريت طرحي درباره اصلاح موادي از قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان موافقت كردند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نمايندگان با ۱۲۹ راي موافق، ۲۰ راي مخالف و ۸ راي ممتنع از ۲۰۱ نماينده حاضر با يك فوريت طرح اصلاح موادي از قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان موافقت كردند.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس به عنوان طراح يك فوريت اين طرح گفت: با توجه به سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب و سياست هاي كلي اصل ۴۴ نياز به بازنگري و اصلاح در قانون نظام مهندسي وجود دارد.

سيد مهدي هاشمي افزود: نظام مهندسي در سطح كشور گسترش يافته و با توجه به تغيير ساختارها در سطح جامعه بايد برخي سياست ها و مقررات اين قانون تغيير يابد.

هاشمي گفت: دوره جديد مديريتي نظام مهندسي از دو ماه ديگر آغاز مي شود و ما اميدواريم با تصويب اين طرح اصلاحات اين قانون هر چه زودتر انجام گيرد.

ايرج عبدي نماينده مردم خرم آباد در مجلس نيز در مخالفت با يك فوريت اين طرح گفت: نيازي به بررسي فوريت اين طرح نيست و اين طرح بايد به صورت عادي بررسي شود تا از كارشناسي و پختگي لازم برخوردار شود.

عليرضا خسروي نماينده مردم سمنان در مجلس نيز به عنوان مخالف فوريت اين طرح گفت: قوانين نظام مهندسي در كشور مشكلات زيادي دارد كه بايد هر چه زودتر اصلاح شود.

پایان پیام/.

 

 

نانو، تاسیسات، مکانیک، سازه، موتورخانه، سردخانه، تبرید، سیستم، حرارتی، نمایشگاه، کنفرانس، آموزش
Comments (0)
Add Comment