مبلغی تحت عنوان ماده 100 قانون شهرداری اخذ نمی کنیم

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی،علی صادقی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد،از حذف مبالغ دریافتی ماده 100 قانون شهرداری ها خبر داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از حذف مبالغ دریافتی از مالکین ساختمان‌های موضوع پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها تحت عنوان سهم نظام مهندسی ساختمان خبر داد.
علی صادقی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از حذف مبالغ دریافتی از مالکین ساختمان‌های موضوع پرونده‌های کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‌ها تحت عنوان سهم نظام مهندسی ساختمان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه محور اصلی سازمان نظام مهندسی توجه به حقوق مردم و حفظ شأن و جایگاه مهندسی است، اظهار کرد: با عنایت به جایگاهی که قانونگذار برای این سازمان متصور کرده، از ابتدای سال جاری همه پرونده‌های ارجاعی از کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها به این سازمان حذف شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته مبنای محاسبه‌ سهم این سازمان از تعرفه خدمات مهندسی بر اساس میزان کل زیربنای ساختمان محاسبه بود و از مالکین اخذ می‌شد، خاطرنشان کرد: در راستای رعایت حقوق مردم استان بالاخص اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر، حفظ شأن و جایگاه مهندسان محترم و لزوم در نظر گرفتن منافع عمومی، لذا مبالغ پرداختی به‌طور کلی حذف و هیچ‌گونه وجهی تحت عنوان «سهم سازمان» خارج از روال قانونی از مالکین به حساب سازمان واریز نمی‌شود و این در حالی‌ است که سهم مهندسان درصد بسیار کمتری نسبت به مبالغ مذکور بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری نسبت به همکاری مسئولان و همراهی مردم برای نهادینه شدن اجرای مقررات ملی ساختمان در سطح استان، گفت: لازم می‌دانم از اعضای کمیته 4 نفره بالاخص معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل اداره راه و شهرسازی و شهردار مرکز استان در خصوص تصویب موضوع و اعضای هیئت مدیره سازمان که برای عملیاتی کردن این مصوبه همکاری داشته‌اند، قدردانی کنم.

 

پایان خبر/

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمدسهم نظام مهندسیعلی صادقیماده 100 قانون شهرداری
Comments (0)
Add Comment