ما و مالیات – 68

حسین بادامی

 

کارشناس امور مالیاتی

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، با توجه به مهلت‌های مقرر، اشخاص حقیقی و مهندسین مشاور و کلیه افرادی که در چارچوب غیر شرکتی فعالیت می‌نمایند صرفاً تا پایان خردادماه مهلت دارند با مراجعه به سایت www.tax.gov.ir در بخش ارسال اظهارنامه، فایل مرتبط را دانلود نموده و پس از مطالعه راهنما به‌صورت آنلاین اظهارنامه خود را ارسال نمایند.




اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی در دو قالب اظهارنامه انفرادی و مشارکتی قابل تسلیم می‌باشد که بسته به شرایط واحد کسبی می‌بایست اطلاعات لازم در سامانه ثبت‌نام وارد شود. با وارد نمودن اقلام خواسته‌شده در نرم‌افزار، اطلاعات هویتی و واحد کسبی شخص حقیقی از سامانه ثبت‌نام دریافت و در اظهارنامه نمایش داده می‌شود.

 

 

 

نکته مهم: تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه می‌باشد.

 

 

 

تسلیم اظهارنامه با استفاده از اطلاعات ثبت‌نام امکان‌پذیر می‌باشد بنابراین ضروری است مؤدیان نسبت به تکمیل ثبت‌نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه ثبت‌نام اقدام نمایند. اطلاعاتی که از این سامانه دریافت می‌شوند، غیرقابل ویرایش است به همین خاطر می‌بایست پس از ویرایش اطلاعات و تائید آن جهت به‌روزرسانی اطلاعات در سامانه اظهارنامه مالیاتی از گزینه دریافت اطلاعات هویتی استفاده نمایید.






انتهای خبر

تاسیساتمالیاتیادداشت
Comments (0)
Add Comment