لیفتراک بیمارستانی برای نخستین بار در ایران ساخته شد

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شهرام غفاری مدیرعامل شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، گفت: در بیمارستانها برای حمل و جابجایی بیماران تصادفی، جراحی شده و یا افراد بیهوش به تخت بستری، از پرسنل بیمارستانی استفاده میشود که در این روش پرستاران و یا کادری که به جابجایی بیمار میپردازند، آسیبهای جدی مانند جابجایی مهره ستون فقرات، پارگی محل عمل جراحی شده و شکستگی مجدد استخوان میشوند.

وی با بیان این که این پرسنل بعد از چندی دچار دیسک کمر میشوند، عنوان کرد: ما در این شرکت دانش بنیان بر آن شدیم تا با ساخت لیفتراک بیمارستانی این مشکل را برطرف سازیم و در آینده شاهد عوارض جابجایی پرسنل بیمارستان نباشیم.

غفاری با اشاره به این که لیفتراک بیمارستانی برطرف کننده این مشکل برای کادر بیمارستان است، افزود: لیفتراک بیمارستانی آسان ترین وسیله حمل و نقل و جابجایی بیمار از روی تخت به برانکارد و برعکس است که پرسنل بیمارستان به راحتی میتوانند بیمار را جابه جا کرده، بدون این که آسیبی ببینند.

وی با اشاره به این که بیمار هم طی جابجایی هیچگونه آسیبی نمیبیند، اذعان داشت: با استفاده از لیفتراک بیمارستانی یا پیشن لیفت بر روی برانکارد معمولی در زمان و نیروی انسانی در جهت جابجایی بیمار صرفه جویی میشود.

به گفته غفاری پیشن لیفت به راحتی بر روی برانکارد نصب میشود و هزینه زیادی ندارد. وی با اشاره به این که پیشن لیفت مشابه داخلی و خارجی ندارد، اظهار داشت: این لیفتراک برای نخستین بار در بیمارستان امام خمینی ارومیه و دومین لیفتراک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه مورد استفاده قرار گرفته و کاملا بومی تولید شده است.

غفاری افزود: مدیریت و طراحی پیشن لیفت (لیفتراک بیمارستانی) در این شرکت توسط مهندس رامین سپهیار به مرحله اجرا در آمده است.

 

پایان پیام /.

 

 

Comments (0)
Add Comment