قهوه خانه تاسیساتی ها

روح اله واصف

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۱۲9 میباشد.




همکاران گرامی سلام و خدا قوت

 

 

 

چند روز پیش اتفاقی در یک کانال تلگرامی، مجله تاسیسات نیوز را دیدم که برای دانلود گذاشته‌شده بود و در حدود 2000 نفر هم بازدید داشت. از این اتفاق بسیار خوشحال شدم زیرا می‌دیدم به‌جز افرادی که به‌صورت ایمیلی این هفته‌نامه را دریافت می‌نمایند، هستند افرادی که به طرق دیگر نیز آن را مطالعه می‌کنند.





این نشر و نفوذ نشریه در جامعه مخاطب و تنها از طریق دنیای مجازی دقیقاً هدف ما بوده است که می‌بینیم به آن نزدیک شده‌ایم. در نشر نشریه به هر طریق ممکن شما نیز ما را کمک کنید که دوست داریم صدای جامعه علمی، فنی و صنفی تمام تاسیساتی‌های ایران یعنی خالقان آسایش باشیم.

 

 

 

 

خوشبختانه از خارج از کشور نیز بازخوردهای خوبی داریم و بسیاری از همکاران ما در خارج از کشور نیز از خوانندگان تاسیسات نیوز هستند و گهگاه ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند. این پل ارتباطی میان همکاران در سراسر جهان بسیار ارزنده و جذاب است.

 

 

 

 

اگر تمام جهان را یک دهکده بدانیم و آن را دهکده جهانی بخوانیم- که به لطف دنیای مجازی و بستر وب امکان‌پذیر شده است- دوست داریم قهوه‌خانه این دهکده باشیم تا همه همکاران را در آن ببینیم، با آن‌ها گپی بزنیم، با شادی آن‌ها شاد و با غم آن‌ها غمگین شویم و در یک‌کلام محلی برای دیدوبازدید باشیم تا به هم یادآوری کنیم در جامعه مهندسی ایران چه نقش سازنده‌ای داریم، چه چیزهایی باید بدانیم که نمی‌دانیم و چه چیزهایی بلدیم که دیگران نمی‌دانند.

 

 

 

 

در ضمن از کیان این دهکده حفاظت کنیم که مبادا نقش ما را کمرنگ بدانند و یا شاید… .

 

 

 

 

مانند همیشه نیازمند همفکری شما هستیم. ایده‌های شما را نیاز داریم. کمک‌های شما را در ترجمه و تألیف نیاز داریم. حتی می‌توانید از پروژه‌های خود عکسی بگیرید و برای ما بفرستید. از سوتی‌های تاسیساتی، یا کارهای عالی تاسیساتی. هر مطلب شما بیش از 15000 نفر بازدیدکننده دارد و این یعنی یک قهوه‌خانه پرجمعیت! قهوه‌خانه‌ای برای تاسیساتی‌ها. تاسیساتی‌های ایرانی در تمام جهان.

 

 

 

دوست داریم شما را نیز در این قهوه‌خانه ببینیم.تا بعد!






انتهای خبر

تاسیساتتلگرامنشریهیادداشت
Comments (0)
Add Comment