قاتل خاموش رحم کرد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، شش نفر از ساكنان یك منزل مسكونی كه در معرض گاز گرفتگی قرار گرفته بودند، از این حادثه جان سالم بدر بردند.

 

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 94 را به محل حادثه در بزرگراه ستاری، خیابان شقایق اعزام کرد.

 

محمود کبودوند رییس ایستگاه 94 آتش نشانی درمورد این حادثه ا ظهار کرد: در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی، ساکنین احساس سر درد و سر گیجه می کردند و بوی گاز co هم در فضا استشمام می شد که آتش نشانان با بکارگیری دستگاه گاز سنج به بازدید و بررسی واحدها پرداختند.

 

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه مشخص شد این حادثه به علت استاندارد نبودن کلاهک دودکش وعدم تهویه مناسب که مانع از خروج گاز co از دود کش شده، رخ داده بود.

 

کبودوند تصریح کرد: در این حادثه، 6 نفر از ساکنان یکی از واحد های مسکونی دچار گاز گرفتگی شدید شده بودند که همگی توسط آتش نشانان از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

این رئیس ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بعد از باز کردن درو پنجره و تخلیه گاز منوکسید کربن به ایم ن سازی محل پرداختند و همچنین تذکرات ایمنی لازم مبنی بر بازدید دوباره هواکش و اطمینان از باز بودن خروجی هوا و کلاهک مناسب را به مالک واحد دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتحادثهگازگازگرفتگی
Comments (0)
Add Comment