قاتل خاموش، بیدار شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، درپی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر حادثه گاز گرفتگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 105 را به خیابان دربند، محله باغ شاطر اعزام کرد.

 

 

 

ناصر قندهاری افسر آماده منطقه 3 عملیات در این باره گفت: در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی به مساحت 40 متر مربع براثر انتشاز گاز مونو اکسید کربن، سه شهروند جوان دچار گاز گرفتگی شده بودند.

 

 

 

وی با اشاره به این که قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی با حضور عوامل انتظامی درب این واحد مسکونی باز شده بود، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دستگاه تنفسی مجهز شدند و با باز کردن درب ها و پنجره ها محل حادثه را ایمن سازی کردند و سه شهروند جوان را که کاملاً بی حال و بی رمق بر روی زمین افتاده بودند، را از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 

 

 

 

این افسر آماده اضافه کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ سه مرد جوان که 31، 32 و 37 ساله بودند توسط عوامل اورژانس تأیید شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

 

 

 

گفتنی است؛ پس از بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران مشخص شد، بسته بودن منافذ ورود هوا، نقص در سیستم آبگرمکن دیواری، نصب دودکش به صورت افقی، عدم استفاده از کلاهک H شکل و روشن ماندن آبگرمکن دیواری به صورت طولانی مدت، این حادثه تلخ را رقم زد.







انتهای خبر

ایمنیتاسیساتحادثهگاز
Comments (0)
Add Comment