فکری فراتر از انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش تاسیسات نیوز، کسب و کارها می توانند راهبردهای انرژی و محیط زیست را توسعه بدهند.


مطالعات حاصل از DTECH Schneider Electric نتایج جدیدی را منتشر کرد که نشان می دهد 85 درصد از برنامه های شرکت های بزرگ در مورد کاهش مصرف انرژی از طریق بهره وری انرژی و بیش از 50 درصد از برنامه های کاربردی در زمینه تولید انرژی تجدید پذیر در آینده نزدیک خواهند بود.


Jean-Pascal Tricoire رئیس و مدیر عامل شرکت Schneider Electric در یک نشست خبری گفت: ما در میان یک اختلال عظیم در راه مصرف انرژی و تولید آن هستیم، وی افزود تمرکز همه جانبه در حفاظت از منابع، امری مثبت است.


بنابراین، یک مصرف کننده باهوش تنها به تناسب آنچه برای زنده ماندن و رشد، ضروری است مصرف خواهد کرد. شرکت ها نیز باید خود را برای شرکت در فعالیت های فراتر از تولید آماده کنند، و بازیافت انرژی را جایگزین تولید انرژی بنمایند علاوه بر آن میان انرژی های حاصل از شبکه آب و برق و سایر آن ها ارتباط بر قرار کنند.


امروزه تصمیمات مربوط به انرژی و پایداری میان سازمان ها در بین ادارات مربوطه، به ویژه برای کالاهای مصرفی و صنعتی مناسب نیست و علاوه بر این، عدم همکاری خود یک چالش بزرگ است. بنابراین مانع اصلی پیشرفت ممکن است نا هماهنگی داخلی باشد، از موانع دیگری که حائز اهمیت است می توان به مدیریت داده ها اشاره کرد. داده های سازمانی باید بسیار متمرکز باشند و در سطح محلی یا منطقه ای مورد استفاده قرار گیرند.


کسب و کارها، راهبردهای انرژی و محیط زیست را توسعه می دهند، بدین صورت که اطلاعات را جمع آوری کرده و به اشتراک می گذارند و هماهنگی را در سراسر ادارات انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

انرژیتاسیساتتجدیدپذیرفکر
Comments (0)
Add Comment