فومهای شیمیایی اطفای حریق بومی سازی شد

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: حسن  ابوالقاسمی، رئیس هیات مدیره شرکت ایمن شمس ماندگار تولید کننده انواع فومهای شیمیایی در کشور با بیان این مطلب گفت: این کشور با پشتوانه حدود ۴۰ سال در کشور توانسته با بومی سازی تولید فومهای شیمیایی درصد ایمنی و سرعت اطفاء حریق در کشور را ارتقاء بخشیده است.
وی افزود : باتوجه به اعلام نیاز شرکتهای نفتی و پتروشیمی به فومهای شیمیایی شرکت ایمن شمس ماندگار با هدف تامین نیاز داخلی و ارتقاء سطح ارزش افزوده میزان کمی و کیفی تولید را افزایش دادیم تا علاوه بر حذف واسطه و کالاهای نامرغوب خارجی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی گام برداریم .
ابوالقاسمی یادآور شد: تولید این محصولات حدود ۲۵ سال است که در کشور در حال تولید است اما با توجه به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت قرار گرفته، به روند تولید این محصولات سرعت دادیم و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و رفع موانع اداری علاوه بر رفع نیاز داخلی به مقوله صادرات به خارج از مرزهای کشور را نیز ورود کنیم.
رئیس هیات مدیره شرکت شمس ماندگار تاکید کرد: این محصولات تماماً با بهره گیری از ظرفیت نخبگان علم شیمی در عرصه داخلی طراحی و تولید شده است و در این راستا توانسته ایم شعار تولید ملی افتخار ملی را عملیاتی کنیم.
الوالقاسمی و آتش سوزیایمن شمس ماندگارفومهای شیمیایی اطفای حریق
Comments (0)
Add Comment