فعالیت مشترک هیتاچی و جانسون در زمینه تهویه مطبوع

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت کنترل های جانسون و هیتاچی توافق مشترک جهانی خود را کامل و بلافاصله عملیات تهویه مطبوع کنترل جانسون-هیتاچی را شروع کرده اند تا طیف کاملی از تکنولوژی و محصولات تهویه مطبوع کلاس جهانی به مشتریان جهانی ارایه کند.

 

 

60% سهم این کار جدید با فروش سالانه بیش از 2.8 میلیارد دلار در اختیار کنترل های جانسون و مابقی آن در اختیار هیتاچی قرار دارد.

 

 

بنگاه جدید تهویه مطبوع هیتاچی- کنترل جانسون- 14000 کارمند داشته و 24 نقطه جهان به طراحی، مهندسی و تولید در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای لاتین اختصاص دارد.

 

 

حالا دیگر مشتریان در سراسر جهان متنوع ترین طیف محصولات تهویه مطبوع در صنعت شامل سیستم های جریان مبرد متغیر کلاس جهانی هیتاچی، تهویه مطبوع مسکونی، چیلرهای با راندمان بالا و کمپرسورهای اسکرول و روتاری می باشد و نیز سیستم های اتوماسیون ساختمان و HVAC برتر صنعت کنترل جانسون را در اختیار خواهند داشت.

 

 

در مورد کنترل جانسون

 

شرکت کنترل های جانسون یک پیشگام صنعت و فناوری متنوع جهانی در بیش از 150 کشور است. 130000 کارمند این شرکت محصولات، خدمات و نسخه های باکیفیت برای بهینه سازی راندمان های انرژی و بهره برداری ساختمان، باتری های اتومبیل و باتری های پیشرفته برای وسایل هیبریدی و برقی و قطعات و سیستم های صندلی برای اتومبیل ها تولید می کند.

 

 

در مورد هیتاچی

 

شرکت مسوولیت محدود هیتاچی که ستاد مرکزی آن در توکیو ژاپن قرار دارد ابداعاتی ارایه می کند که با تیم بااستعداد و تجربه اثبات شده در بازارهای جهانی به چلش های جامعه پاسخ می دهد. درامد مستحکم و یکپارچه شرکت برای سال مالی 2014 در مجموع به 9761 میلیارد ین رسید.




هیتاچی بیشتر روی حرفه نوآوری اجتماعی تمرکز می کند که شامل سیستم های قدرت و زیرساختاری، اطلاعات و ارتباطات دوربرد، ماشین آلات ساختمان، قطعات و مواد بسیار کاربردی، سیستم های خودکار، مراقبت درمانی و … می شود.






انتهای خبر

برندتاسیساتتهویه مطبوعهمکاری
Comments (0)
Add Comment