فسادستیزی رویکرد اصلی نظام مهندسی است

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، بیان اینکه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان باید به بحث فسادستیزی توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: باید با کسانی که آگاهانه در معرض فساد قرار دارند به صورت جدی برخورد شود.
رضا رضایی، با اشاره به اعطای اعتبارنامه اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم اعضای هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان، روند رو به رشدی را برای جامعه مهندسی خوزستان طی کنند.
وی افزود: انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در ۹ مهرماه به صورت کاملا الکترونیک در سراسر کشور برگزار شد که ۴۲ درصد اعضا در انتخابات مشارکت داشتند و این میزان مشارکت نسبت به دوره قبل ۲.۵ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه هیات مدیره دوره هفتم عملکرد مثبتی داشت، تصریح کرد: در این دوره اقدامات خوبی صورت گرفت و مسائل مهمی به سرانجام رسید که قابل تقدیر است. امیدواریم هیات مدیره منتخب این نقاط مثبت را تقویت و با تدبیر و هماهنگی لازم مشکلات جامعه مهندسی را به حداقل برساند.
رضایی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه هیات مدیره دوره هشتم قرار گیرد، ایجاد روحیه همدلی و وحدت است زیرا با هماهنگی و هم رای بودن قطعا امورات با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان باید به بحث فسادستیزی توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: باید با کسانی که آگاهانه در معرض فساد قرار دارند به صورت جدی برخورد شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: انجام خدمات مهندسی به بهترین شکل، باید در اولویت کار هیات مدیره قرار گیرد و از تایید موضوعات غیرواقعی و صوری خودداری شود. همچنین توجه ویژه‌ای به قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وجود داشته باشد و شفاف سازی شود تا مردم بتوانند عملکرد را مورد تحلیل و نقد قرار دهند.
رضایی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی خوزستان باید توسعه بحث آموزش را در اولویت کار خود قرار دهد تا شاهد ارتقا دانش مهندسی در خصوص مسائل فنی، حقوقی و انتظامی باشیم.
خوزستانرضایینظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment